I když slovo BAGR zní docela tvrdě, tak kapela, co se pod tímto názvem skrývá, až tak tvrdá není, ale určitě to není na škodu, protože spoustu kapel je schopna dost dobře převálcovat.
Tuhle partu bych si dovolil "zaškatulkovat" do vyloženě zábavových, kterých je tady sice přehršel, ale co naplat, tahle docela pěkně vyčnívá a to se jí upřít nedá. Celá deska je z autorské dílny. Texty jsou po lyrické stránce velice chytlavé a to je jasně záměr. Rytmika šlape, tak jak má, kytarista velice dobře využívá široké zvukové spektrum. Barva kytary je velice příjemná a po zvukové stránce není naprosto, co vytknout. Bohužel připomínku bych měl k ozvučení bicích nástrojů, kde je zvuk Snare a Tomů bez barvy. Plechy mají naopak velice pěkný a tříštivý zvuk, kterej se jen tak neslyší.Je to škoda, protože dobře nazvučený bicí je základ a bubeník si to opravdu zaslouží.
Teď k samotnému obsahu desky. Jako naprostej TOP bych vyzvedl Zůstaň se mnou lásko. Je to velice povedená věc. Ostatní skladby se nesou v pop-rockovém tempu a docela to šlape. Ovšem všechny ty pomalý skladby mají opravdu profesionální aranžmá, za který by se nemuseli stydět i vyložení profíci. Co je na desce opravdu excellentní, je název skladby "Má Vysočino", kde kapela jasně dává najevo, kde má kořeny.
V době dávno minulé přerovský zpěvák Pavel Novák složil a se svojí kapelou nahrál na desku skladbu "Moravo má" a do dnes je to stěžejní skladba jeho určitého období. Jasně o tom píši proto, že jak jsem četl již zmíněný název, hned se mi vybavil Pavel. Možná právě tento název skladby udělá Bagr i po letech "nesmrtelný", kdo ví?? Celé desce naprosto sekunduje zpěvák (dost dobrá barva hlasu) a kytarista, kterej to má velice dobře zmáknutý.
Suma-sumárum, našlápnuto mají velice slušně. Na jejich tancovačkách si budou určitě v "KOTLI" jejich fanynky sborově zpívat tyhle písničky s chytlavými texty. A na tohle
asi vsadili - bych se vsadil nebo se pletu?
Interpret:
Bagr
Album:
Bál pro náročné
Počet stop:
12
Rok vydání:
2006
Seznam skladeb:
1.Šedé příměří
2.Poslední valčík
3.Zůstaň se mnou lásko
4.Líbat a zapálit!
5.Ztracená tvář
6.Vlak do puberty
7.Marně tě znám
8.Na dně je tón
9.Má Vysočino
10.Bál pro náročné
11.Svatební den
12.Daidalos a Ikaros
BAGR V JIHLAVĚ - DOST DOBRÝ - DOBREJ MEJDAN - VŘELE DOPORUČUJI !!!!!!
5. 3. 2007 17:17
Ajla&Markí
Bylo, neblilo a teď je a a my jsme tady zase, radosti jak prase :o))) Jestli vás zajímají kompromitující materiály ze života skupiny Bagr - se jmenuje, se nám zdá, tak přijďte na naše úžasné filajové všemi milované Ajla&Markí stránky, ale nebo tam vůbec nechoďte, ale my víme, že neodoláte tomuto pokušeníčku :o) S pozdravem SuperAjla & SuperMarkí :o))))))
satanas666.blog.cz/0703/jarni-prazky-07-s-bagrem
5. 3. 2007 17:02
Honza
lucifer: amen, udelalo se ti lip?
5. 3. 2007 16:48
Lucifer
to Honza:
Seš zakomplexovanej debil, už sem nelez... nesnáším lidi, co se naváží do jiných kvůli tomu, že poslouchají nějakou kapelu... tak prostě Bagr neposlouchej a nenavážej se do jeho posluchačů a příznivců.
5. 3. 2007 16:25
Lukáš
Ahoj Honzo. Jsem ze Vsetína a věř, že tvůj boj je zcela marný: - ). Každý okres má svůj „Bagr“. Ten náš taky a záměrně nebudu zveřejňovat jeho název. Jediný rozdíl je v tom, že to berou tak jak to je a nepokoušejí se o své „umění“ . Klávesák této vsetínské kapely je můj dobrý kamarád a když jsem se ho jednou ptal „kde jsou jeho velké muzikantské sny“ tak mi zcela lakonicky odpověděl. Podívej. Levou rukou hraji v závěru oblíbené „Likvíído“ a pravou rukou si textovkou domlouvám mrdivo :- ). Kam bych se hnal : -). Přeji ti Honzo hezký den a zbytečně už to neřeš. Nestojí to za to : -).
5. 3. 2007 15:02
Honza
pavel: ... potrefena husa ...? staci si prohlednout ferman bagru - vic jak 90% okr. trebic
5. 3. 2007 14:53
Pavel
Pavel. Ty jsi úplný debil. Nejspíš tě za to někdo hodně chválí, že píšeš takové nesmysly o kapele, která těch okresů projela požehnaně, soudě podle tvých inteligentních příspěvků ani do tolika neumíš počítat.
5. 3. 2007 14:10
Honza
janca (+ pavel, jirka, vlastik, alca a dalsi, nenapadni chvalici, kteri jiste pribudou): nevim, na co si tady hrajete (sorry, ze vam kazim one-man-show), ale trocha kritiky nikomu neuskodi, a propo - sebechvala smrdi... kez by aspon bylo cim se chlubit... zatim se tu pouze nafukuje nabubrele ego podprumerne, za hranicemi okresu nezname tancovacky...
5. 3. 2007 12:31
Janča
Honzo, jsi vážně tak zakomplexovaný blb nebo ses jen špatně vyspinkal?
5. 3. 2007 11:45
Honza
Petrovi: a ty jsi kdo? ochrance slabych a nebo bagristum uz dochazeji jmena, tak sahaji i po tech, kdo je predtim kritizovali...?
5. 3. 2007 11:32
Petr
Honza> Podivej se o par komentaru niz na svuj vyplod a pak nekoho kritizuj kvuli pravopisu, blbe!
5. 3. 2007 11:27
Honza
prej chItrolin... kdes byla, kdyz se ucil pravopis? na manikure? ja ze pisu vsechny kritiky, jo? a jak jsi na to prisla, nenacichala si se moc laku na nehticky? radsi uz moc nemysli nebo z tebe zase vypadne nejaka perla jako "nelibY"...
jen pro tvou informaci - tuhle diskusi jsem navstivil az dneska, kdy uz mi bylo divny, ze po tydnu je furt mezi nejaktivnejsimi... kdyz vidim prispevky Pavla, Jirky, Vlastika, alcy, jancy a dalsich, tak uz se nedivim - panove, pokud potrebujete reklamu - kupte si banner a nechvalte sami sebe... :-)
5. 3. 2007 11:15
Janča
A jéje, další chitrolín, na tebe jsme tady čekali! Nevím, proč se všichni furt do Bagru navážíte, když se vám to nelíbý, tak to prostě neposlouchejte! Ty píšeš, že se ti zdají komentáře podobný, mě zase napadlo - nejsou náhodou ti kritici jedna osoba? CO???
5. 3. 2007 11:09
Jana
Honza. Mně se zas chce blít z tvého příspěvku. Bagr je skvělý, ubližuje mu jen závist někoho, kdo nikdy nepoznal popularitu a sá nic nedokázal.
5. 3. 2007 11:08
Honza
Pavlovi: kdyby se podival vlevo, tak pod menu je seznam clanku s novymi komentari... to, ze neni clanek na titulce a presto jsou u nej porad nove komentare nic neznamena... kdyby sem nepsali Pavel, Jirka, Vlastik, alca, janca a dalsi, jejichz rukopis je az napadne podobny, tak uz to tu chciplo davno... ubohej pokus, jak na sebe poutat pozornost
5. 3. 2007 11:00
Honza
bagr je sracka jednou sem na nich byl a blil bych
5. 3. 2007 10:12
Pavel
Andrea. Nevím proč by se tady nemohlo omílat něco, co se Bagru týká, vždyť od toho přece tyhle stránky jsou, mimochodem velice dobré stránky, možná i právě proto že je na nich prostor pro různé diskuse, byť jsou některé z nich velmi plytkého obsahu. Ale spoň se tady něco děje. U jiných kapel ty články jen tak prosviští bez komentáře, a tady se reaguje na Bagr, který už dávno zmizel z titulní strany, a to přece svědčí o zájmu příznicců i kritiků této kapely.
5. 3. 2007 09:00
Andrea
Prosím všechny členy fanklubu "Bagr" (viz. Marek atd.), aby své propagační dotazy (na které zajisté znají odpověď) směřovali na stránky své kapely nebo na jiné weby, kde nejde o muziku. Uvolníte tím prostor kapelám, které ji dělají a pro které (aspoň si to stále myslím), je tento web určen.
4. 3. 2007 22:21
Marek
to Luděček:
Ahoj Luděčku,
jestli si myslíš, že Bagr je kapela jen pro holky, tak to se pleteš. Na jejich akce chodí i chlapi a to úplně normální, ne homosexuálové jako ty (nic si z toho nedělej, proti homosexuálům nic nemám, jen si to prostě musíš přiznat a ne podle sebe brát měřítka na ostatní). A že tam maj na akcích dostatek holek, tak to je jedině klad, aspoň je z čeho vybírat...
Přiteplenej seš tady maximálně ty, protože já jsem si svojí hetersexuální orientací naprosto jistej,... Nejspíš máš nějakej mindrák, viď?
4. 3. 2007 22:11
Luděček
hihihi. Marečku ty jsi ale hloupounký chlapeček, vše je přece na stránkách
Bagříků :-). Že ty jsi chtěl sem za námi :-).
I ty jeden :-). Honzíček, Vlastíček a Jiříček už napsali kde se všude budeme
moc těšínkovat.... Zlobivý Jarda teda zatím moc s námi nekamarádí. On neví jací
na Bagříky chodí skvělí klucííí.:-).
4. 3. 2007 20:53
Marek
Kde bude v Jihlave Bagr?
4. 3. 2007 20:44
Jarda
Koukam, ze to tu docela zije - na adresu kapely BAGR muzu rict jen jedine - na rockove zabavy chodim uz radu let a existujou jen dve kapely, z jejichz koncertu jsem odesel predcasne a znechucen - Keks a Bagr. Keks - no comment a Bagr - tak trochu nedotazena Argema revival.
Skodam ze tuto diskusi nesleduji clenove kapely Bagr, docela by mne zajimalo, jestli nekdy slyseli o pisnich, ve kterych se vyskytuji vice nez 4 akordy... Dle jejich repertoaru asi ne...
3. 3. 2007 14:40
Jirka
Honza. Do Jihlavy 23.3. se těším taky ale ještě předtím 10.3. do Čáslavic na první letošní akcičku, tam to bude jako vždy velkolepé.
2. 3. 2007 23:16
HONZA
ČAU- UŽ SE TĚŠÍM NA BAGR 23.3. DO JIHLAVY ! JSOU SUPER !!!!!!!!
2. 3. 2007 13:17
Vlastík
Petr. Už píšu překlepy. Ten moderátor to neřekl "DONOCE", jako někdy v noci, ale chtěl jsem napsat "DOKONCE". Měj se a ať se také daří.
2. 3. 2007 13:15
Vlastík
Petr. Zeptám se na to kluků z kapely. Byl jsem loni na pivních slavnostech Poutníka v Pelhřimově, kde BAGR sklidil velký úspěch u lidí. Donoce i moderátor po jejich vystoupení řekl, že zpěvák Bagru zpívá Europe tak výborně, že Vlasta Horváth by mohl jen tiše závidět a stát ve stínu opodál, a to mu vlastně zazpívání téhle skladby vyhrálo superstar. Bagr měl loni úspěch i v Jiřicích, a to je také okres Pelhřimov.V Jiřicích teď hraje v pátek 10.března. A na Pelhřimovsku hrával i dřív, kdy v kapele hrál mnoho let kytarista Zdeněk Bourek, který je právě z Pelhřimova, a teď hraje myslím v Rocksonu. Co vím, tak Bagr hrával Hořepník, Lesná...ale zas tak úplně přesně zasvěcený nejsem. Jo, ještě jsem si vzpomněl, že mu dělala někdy předkapelu i pelhřimovská kapela K2. Takže nějaké ty aktivity a pojítka na Pelhřimovsko BAGR určitě má, ale jednoznačně hraje nejvíc na Třebíčsku. Asi proto, že těch zábavových míst je na Pelhřimovsku znatelně míň.
2. 3. 2007 12:47
Petr
Vlastik> spatne to neni, to rozhodne ne, ale zkuste vic hrat na Pelhrimovsku, Vysocina neni jen Trebic a okoli ;-) At se dari!
2. 3. 2007 11:49
Vlastík
Petr. Určitě ti to může částečně Argemu připomínat, je to i tím, že tam hrají muzikanti, co dřív v Argemě bývali. Především v těch vokálech to asi připomíná, ale kytarově je to jinde. Šlo mě spíš o to, žes psal, že ti Bagr nic neříká, když je to všeobecně dost známá kapela.
2. 3. 2007 11:35
Petr
Vlastik> tak jsem dal na tve doporuceni a poslechl si ukazky na wwww a nemuzu si pomoct - posloucham Bagr, ale slysim Argemu :-) Stejne kytary, stejne stavene hlasy, ...?
1. 3. 2007 20:25
Markéta
nebo možná ten hlas mi ho spíš připomíná, to bude asi ono;)
1. 3. 2007 20:24
Markéta
Chvílema je to takový kýčovitý a čekala jsem, že bude víc rychllekších písniček, celkem slaďáky, ale jinak je to pěkný CD, zpěvák zpívá hezky, jen škoda, že není víc rychlejších skladeb:-(ale je to podobný ten styl na Kapina;)
1. 3. 2007 13:42
Vlastík
Petr. Asi posloucháš jinou muziku, nebo bydlíš v oblasti, kde Bagr nehrává. Třeba o mém kámošovi Petru Bendem také nikdo nevěděl, až když ho proflákli v superstar. U Bagru to beru jen podle výsledků různých anket a návštěvnosti na zábavách. Tak jen namátkou: Bagr se v roce 2003 stal Hvězdou Vysočiny se skladbou V jednom kole, což pořádalo Rádio Vysočina a stal se v rádiu nejhranější kapelou z Vysočiny. Asi patnáckrát vyhrál anketu Horáckých novin o nejpopulárnější kapelu Třebíčska, v Českém rozhlase Region loni bodoval velmi úspěšně se skladbou Manekýna, hraje na všech možných festivalech po Vysočině(co si tak vzpomínám tak jen loni Pelhřimov, Třebíč, Havlíčkův Brod, Jihlava...takže skutečně nevím, kde bydlíš), samozřejmě nepočítám desítky vystoupení po celé Vysočině. Samostatných či s kapelami Clou, Katapult, Turbo, Kryštof, Ready Kirken, Dolores Clan, Team, Tublatanka.. Loni v Dobrém ránu České televize zvítězil se skladbou Tak nalej, v Óčku měl úspěch s klipem Přej si víc...ale tohle bys asi spíš našel na jejich stránkách. Já tam nějaký čas působil jako člen fanclubu, takže jsem byl patřičně informován o dění v této kapele.
1. 3. 2007 12:50
Petr
Vlastik> tak to je zajimavy, na Vysocine bydlim a o Bagru jsem jeste neslysel :D
1. 3. 2007 11:01
Janča
Kluci z Bagru jsou skvělí svou muzikou, tak nechápu, proč je tady někdo kritizuje. Jen kdyby bylo takových kapel jako Bagr víc. Pokud se někomu líbí něco jiného, je to vpořádku, vždyť každý máme právo poslocuchat něco jiného, každému se líbí něco jiného, každý má jiný hudební vkus a muzika je přece tak rozmanitá. Nesouhlasím ale s kritiky v těchto ohlasech, jsou to řeči o ničem, které vážně chtějí jen napadat a napadání sem nepatří. Chvalte si tu svou muziku u nějaké jiné rezcenez, až na ni přijde řada.
1. 3. 2007 09:39
Vlastík
Petr. Bagr je 90.kapela loňského Českého slavíka, s vítězným klipem na Primě, Óčku i ČT, vydanými jedenácti cédéčky, cenou roku za texty svých skladeb, vydanými a oceněnými dvěma knihami o skupině, dvěma tisíci vystoupeními, historicky nejnavštěvovanější kapela na Vysočině, hrají v ní muzikanti, kteří prošli mnoha kapelami (Argema, Morava, S.D.A...), více na: www.bagrcz.cz
1. 3. 2007 09:29
Vlastík
Kopřiva. Tys asi spadl z višně, píšeš naprostý nesmysly. Pokud vím, tak je tady recenze na poslední CD Bagru Bál pro náročné, na kterém není ani jedna převzatá skladba, předtím udělali CD Tisíckrát, tam také není ani jedna převzatá věc a ještě předtím V jednom kole, opět celé autorské. Tak o čem tady píšeš, ty burane, že se Bagr schovává za skladbami jiných kapel?! Jsi úplně mimo mísu. Věnuj se své garáži a sem už nelez. Nebo aspoň přijď s příspěvkem, který se zakládá na pravdě a ne jen, abys stále někoho a za každou cenu napadal.
1. 3. 2007 09:22
Petr
ehm - co to je "Bagr", ze je tu kvuli tomu tak dusno...?
1. 3. 2007 08:54
Xped
Bagr je super!
1. 3. 2007 08:51
od ´toupa pro Jakuba
Jestli já mám doma CD Bagru ne jen jedno ale určitě několik set, tak ty chodiš pravidelně na stránky Bagru, že máš takový přehled, co se tam píše. A až si to CD kupím, tak zde můžem probrat co se mi na něm KONKRÉTNĚ líbí a co ne. Nemám rád kritiku stylu "je to všechno sračka",ale ani "Bagři jsou naprosto skvělí."
1. 3. 2007 08:38
´toup
pro honzick_guitarman
Tak teď jsi se ukázal a už není co dodat!Jestli děláš muziku proto, abys to někomu natíral?!
1. 3. 2007 07:00
Kopřiva
ANO KAPELA BAGR MÁ OPRAVDU HODNĚ ZÁBAV,TO JE PRAVDA,ALE MUZIKANTI,JAK O SOBĚ BAGŘI MLUVÍ A VĚTŠINA Z NICH SE TAK I CHOVÁ,BY MOHLI MÍT SVÉ VĚCI A NÉ SE SCHOVÁVAT ZA VĚTŠINU REPERTOARU JINÝCH KAPEL. TO DOVEDOU PRÁVĚ I TY SLABÉ KAPELY A NEZLOBTE SE NA MĚ,TATO KAPELA BY BYLA DÁVNO V PRDELY,KDYBY SE TAM NEOBJEVIL FILGAS. A ZA TÍM SI STOJÍM A NAŠTĚSTÍ NEJSEM SÁM.
28. 2. 2007 15:52
honzick_guitarman
pro vlastu:Nevim, kde si vzal ze kapela jinyho razeni(nez bigbeat) si nikde nemuze zahrat. Existuji totiz hudebni kluby... a tam tyhle kapelky vitaji s otevrenou naruci:) Proti zabavovkam nic nemam, sam v jedny hraju. Ale musi mit stavu a dobre zahrany veci. Jinak aby byly pisnicky o necem jinym-a ne porad laska paska... pro marketa: dik a mej se-jinak ja sem taky z trebicska. Tak treba nekdy nekde u podia:))) no nic, du cvicit a cvicit abych to jednou tem vasim bagrum natrel:)))
Tak za takový příspěvek by se nemusel stydět ani pokoutní prodavač vlněných dek až na to, že dotyčný nemá CD Bagru jen jedno ale určitě několik set : - ). Je možné, že se mýlím a pak by to vypadalo na jistého Standu, který teď na stránkách Bagru bubnuje ke zbroji na obranu , neboť jak on říká „nemohouce již sám svými příspěvky všelikeré to protivenství na svých bedrech nést“ : -) . Takže se nyní připravte na mohutný proud výkřiků Bagr je nejlepší, úžasný , skvělý atd. Říká se největší h.. smrdí ..nejdéle. Bohužel tomu tak bude na těchto stránkách i díky mému příspěvku, čímž se všem rozumným omlouvám, ale nemohl jsem jinak….
28. 2. 2007 14:45
Jarča
Ace. To je pravda. S odchodem Kapina je BAGR jiný, neříkám že horší, i když pamětníci jeho odchod asi stále těžce nesou. Ale Petr Szabó je z Kapinových nástupců nejlepší. Teď nechci hodnotit, jestli Filgas zazpíval nějaké to "cis" intonačně čistěji (což na živém vystoupení nejspíš ano), ale beru celkový projev, přístup a přesvědčivost.A tu Petr S. určitě má větší. Ale nechci tady rozviřovat polemiku nad srovnáváním těch dvou, to už proběhlo hojně na stránkách Bagru. Navíc když pěvecky je na tom Petr také velice dobře. Poslechněte si třeba na novém CD dvě výborně zazpívané a přitom tak barvou hlasu odlišné skladby:"Marně tě znám (v provedení, za které by se nemusel stydět ani Petr KOlář) či Daidalos Ikaros, kde se zase jedná o průzračně čistý gottovský hlas. Proto se jen usmívám nad těmi, kdo zde jeho zpěv kritzují, to je kritika opravdu hodně laciná. A Petr, na rozdíl od Filgase, kterého se tím nechci dotknout, má vše teprve před sebou. A když jsme u toho bývalého zpěváka Jarka Filgase. Nevíte, někdo, kde je mu konec? Vždyť už není ani u toho Premieru, do kterého po tříletém působebí v Bagru odešel a nevydržel tam ani rok. Určitě bych mu přála, aby někde hudebně zakotvil, ale aspoň stáleji. Stáleji je totiž od slova STÁLICE, a tou rozhodně BAGR je, svědčí o tom i tato široká polemika názorů.
28. 2. 2007 13:45
Ace
to hmm: Nechci tu rozvádět diskusi na téma Jarek Filgas a Bagr, ale musím konstatovat, že Petr Szabó přišel do Bagru "odnikud", kdežto Jarek (ne sice přímo) z Argemy, která už měla jméno. Každopádně se mně Petr jeví jako nejlepší zpěvák, který u Bagru zatím působil (samozřejmě dodávám, že jenom Bagr s Kapinem je originál).
28. 2. 2007 11:14
´toup
Tak jste mě přesvědčili. Jdu si kopit CD Bagru a nejspíš i půjdu na zábavu. Ten Bagr asi za něco bude stát, když je tady takový poprask. Proč by tu bylo tolik kritiků amatérů, kdyby nestáli ani za řeč (jak sami píší). Jeden slavný člověk řekl: Pište si o mě co chcete, hlavně napište správně moje jméno. Já si myslím, že Bagr určitě nebude odepsaná kapela, když je tu tolik komentářů! Jen tak dál!
28. 2. 2007 08:51
Vlasta
Kopřivě. Možná proto,že hraješ těch dlouhých 25 let, a uniká ti svět kolem tebe, tak máš zastaralé myšlení. Bagr je jednoznačně výborná kapela. A nevím, proč se tady někdo naváží do zábav (Bako), když na zábavách dnes hrají vpodstatě všechny kapely,protože když nepočítám nějaké garážové úlety, které se maskují tím, jako že jsou stylově "IN", a přitom nemohou nikde vylézt, ptotože by je nikdo neposlouchal, když nepočítám velké turné, které si může dovolit tak deset kapel v republice, tak ta zábava je prostě dobrá hudební záležitost a speciální český fenomén, a buďme za něj rádi. Navíc Bagr hraje stokrát za rok, a tím se myslím může pochlubit málokterá kapela. Ono se lehce kritizuje, i když kritiky na Bagr v těchto ohlasech jsou spíš trapnými výkřiky do tmy, ale zajímalo by mě, kolikrát třeba za rok hraje Kopřiva, tedy kolikrát ji chce někdo dobrovolně poslouchat, za vstupné a v zaplněném sálu, tak jako je to v případě Bagru.
28. 2. 2007 07:01
Kopřiva
TAk hoši,hraju skoro 25 let,ale větší trapas jsem ještě neslyšel. Je to k smíchu od kapely,jejihž členové se považují za profesionály.
Jste odvařený a měly by jste přemýšlet o tom co dál ,tudy cesta nevede....
27. 2. 2007 22:26
Markéta
honzick_guitarman: já tě nechci kritïzovat a ani nebudu:-)jen jsem se zeptala, páč mš to zajímalo, takže díky za odpověď, já si vážím lidí, kteří se věnujou hudbě, jinak jsem si myslela, že to bude i něco nu metalovýho, nevím proč:-)páč tihle lidi co to píšou(myslím jako co se jim moc nezdaj bigbeatový, rockový kapely) tihnou víc k numetalu a tak:-)nebo hardcoru. A jinak jsem z Třebíčska:-), tak třeba někdy a někde si tě poslechnu:-) ;)MĚJ SE, jo a jinak zlá je dobrá, takže to hrajete dost dobrou písničku;)
27. 2. 2007 15:28
Bako
to Petr z Bagru: Ja bych klidne přišel ale nevim co bych dělal na nějaky posrany zabavě..takže k tomu asi fakt nedojde pač mam lepši veci na praci.. sice hraje na kytaru ale co se toho tyche jsem nic moc nedokazal (ostatne stejne jako vy) ale ani to neni mym cilem..energii vkladam do perspektivnějších veci..a chlast to zrovna neni.. tak se tim svym machrovanim neudav bagrysto..
27. 2. 2007 14:22
hmm
Samý kecy v kleci,obávám se,že co se týče Bagru je jedna velká pravda.A to,že s odchodem Jarka Filgase umřel i ten sebemenší potenciál této kapely,teď je to fraška.Kritika je dobrá věc,pokud je vyjadřována upřímně a hlavně opodstatněně.Ať chcete nebo ne,Bagr je zábavová kapela,kterých je tisíce.Nic víc,nic míň.Holt,někdo to dělat musí..Poroučím se.METAL FOREVER!!
to Alča/.. Je zbytščný na tohle reagovat.Zběsilá reakce nepodepsanýho šaška
"BAKA" je výkřik zoufalství se nějak vyblít pod cizím jménem.I když se věnuji naprosto jinýmu hudebnímu stylu,tak dobře zahranou muziku určitě poznám.Je jedno o jakej styl se jedná.Jestli je tenhle "šašek"přivržencem metalu,nebo hardcore,punku,není se co divit a divím se,že to poslouchá.Nazvat někoho "homosexuálem"je fakt silný kafe-to může říct jen člověk opravdu mdlého rozumu.Jinak si z toho kapelo nic nedělejte i to se stává.Zdraví "gay" kokorovka
27. 2. 2007 09:03
alča
Bobovi. Ptala jsem se všech Petrů z Bagru a nikdo sem žádný příspěvek neposílal. Ale jinak se zastávám tvé recenze i muziky Bagru. Kritika se musí umět přijímat, to s tebou souhlasím ,ale musí být opodstaněná, což tady ta, od těch, kdo si zde léčí komplexy, že asi nikdy nic v muzice nedokázali,určitě není. Je to jen házení špíny na kapelu, která je prostě dobrá a má hodně příznivů. Někdo tady zmiňoval výsledky Českého slavíka, kde Bagr každoročně figuruje a boduje. Vím, že to také není objektivní všelék, ale přesto by mě zajímalo, na kolikátém místě se úmístili se svými kapelami tito pisálci, či v nějakých jiných anketách, ale s celorepublikovou působností. Asi bych se divila, že by po nich někde vůbec pes štěkl. Pokud se pletu, tak mě dotyční vyvedou z omylu, že to tak není.
27. 2. 2007 06:45
honzick_guirtarman
hmmmm... tos te me teda sprazili:) Nevim k cemu by tady byla tato diskuze kdyby v ni clovek nemohl vyjadrit svuj nazor:) Ja sem nikoho neurazel, a jestli to tak vyznelo, omlouvam se. Jinak nezda se mi za by clovek od bagru byl takovy .... Jestli jo, tak to o necem svedci:) Nebo si petr z pasovyho bagru? Jinak moje cestina je asi prumerna ale ze slohovek sem myval jednicky:)
TO: Petr z Bagru --- nevím jestli jsi vážně člen téhle kapely, ale pokud ano, asi by ses neměl takhle vyjadřovat do médií. Kritika by se měla umět přijímat. Na druhou stranu se taky ale musí umět napsat... :-) Lidi, když to nechcete poslouchat, tak to prostě n-e-p-o-s-l-o-u-ch-e-j-t-e !!!!
27. 2. 2007 01:04
Petr z Bagru
Pro Zonzicka "Guitarmena"!! Tak se prijď někdy ukázat ubožáku když jsi tak dobrej. Asi to nebude tak horký co? Dovez ukázat svoje sračky a pak se můžem bavit. Vsadím se, že jsi nikdy nikde nehrál a přitom kritizuješ jak dospělej. A opět jsme u toho, že ti největší drsňáci a kritici zůstanou zbabělí a tím odsoudí sami sebe k zapomnění. Víš co takovejmhle jako ty je souzeno?? Neúspěch jak v muzice, tak i u žen :-)
Máš smůlu!!! Jediný co můžeš je, psát si svoje slinty pořád dál!!!
27. 2. 2007 00:56
Petr z Bagru
Kuneš a Bako!! Jste prosťáčci!! To se vám to píše, když jste schovaní někde za debilníma internetovejma přezdívkama. Jestli máte odvahu, přijďte nám to říct osobně do očí. Na to zatím nikdo něměl odvahu. A těch kritiků jako vy bylo už moře. Vsichni umřeli skrz svou demenci. Nikdo neměl zatím tolik odvahy se přijít ukázat. Takže se na vás těším, ale obávám se, že zase zůstane jen u toho se těšit, než konfrontovat. Vsadím se, že jste oba alkoholoví vépitci, co sami nic nedokázali a nedokážou. Zůstanete velký a bezvýznamný nic. Umíte se jen schovávat. Takže inu, teště se na numetal!! A svoje předpotopní pivní závisti si strčte do prdele.PETR
26. 2. 2007 23:57
alda
honzick. Hrej si v tý garážovce bez názvu a ani nevylézej, čekej, až tě tam zasype zemina, ty hňupe!
26. 2. 2007 23:54
Pavel
honzick. Jestli tak dobře hraješ,jak umíš česky, tak bych ti nic "nevicital". Bagr je super kapela, a je zajímavé, že leží v žaludku jen lidem, kteří by se rádi na jejich úroveň dostali, tedy aspoň po kotníky.
26. 2. 2007 22:52
kalo
Mam dojem ze by nikdo nekritizoval kapelu za to ze neumi hrat nebo zpevak za to ze neumi spivat kdyby tomu tak nebylo.. i u kvalitnich kapel se najdou kritici ale najdou si neco jinyho..takze to ze sem lidi pisou ze je bagr "sracka" podle me naznacuje ze tomu tak opravdu bude..
26. 2. 2007 21:05
honzick
nevim proc se mi prepsalo slovo -zabavovce- na -zabavovka- Nejaka chyba nebo co:)))))))))))))))))
to marketa: to by te zajimalo:) vzdyt tu kritiku sem napsal celkem jemne ne?... jinak hraju v jedny "zabavovka" zatim bez nazvu, jo no, hrajem prevzaty veci ale kvalitni sound:) a jeden takovy hard-core-nu-metal projekt, (pracovni nazev dangerously close) ale to neni jeste vubec hotovy... Jestli mi chces zdelit, at nikoho nekritizuju ze sem vic nedokazal-na jednu stranu mas pravdu ale na druhou... myslim ze na tom s muzikou nejsem az tak spatne aby my to nekdo vicital. S tou zabavovkou hrajem i jednu pisnicku od bagru, ale je to haluz:) Zla nebo tak nejak se jmenuje... a je o nicem:))) odkud ses?
26. 2. 2007 19:33
Markéta
honzick_guitarman: a v jaký ty hraješ Honzíku kapele? Mě by to zajímalo, chci si poslechnout tvou tvorbu;)
Ja bohuzel bagr jako kapelu znam. Musim rict, ze hudebni tvorba je "sucha"(i kdyz jsem jejich new CD neslysel-a ani nechci) Je hodne lidi, kteri na ne chodi ale dou se spis vozrat nez aby si je poslechli:) Jak rika jeden muj znamy: Fucker bagr:) A o jejich muzikantskych kvalitach bych take radsi pomlcel. Doufam, ze me za to jejich fanousci neukamenujou... Ale jinak na to co hrajou, to dotahli daleko... Muzikanti nemaj pomlouvat muzikanty ale jinak sem nemohl-sorry
26. 2. 2007 07:57
Standa
Pro "bako". Podle sebe soudím tebe, třeba u nás je gay club a jmenuje se BAKO. Soudím, že jsi majitel, nebo stálý zákazník, jinak bys takovou kravinu, o kapele, která je na hodně vysoké úrovni, nemohl napsat. Ale to tak bývá, kdyby byl BAGR, opravdu špatný, tak sem nikdo nepřispívá, ale že je zatraceně dobrý, tak se tady musí občas projevit ti věční kritikové, kteří sami nic nedokázali a potřebují se něčím "předvést". A čím větší názorová kravina, tím lépe, že?
25. 2. 2007 23:07
kalo
to čumim že všichni tak dobře víte po čem fredy touží..(zvlášť petr)
25. 2. 2007 23:02
bako
bagr neni jenom pro holky ale i pro teplouse kterym to jede od srdicka,vid bobe
24. 2. 2007 12:27
Petr
Freddie by se obracel v hrobě, kdyby jeho písničky nikdo nezpíval ty baldo(pro toho co se podepsal v diskuzi jako "Bagr"), to jakou to má podobu v podání toho kterého interpreta to už musí posoudit lidi a já osobně si myslím, že převzaté písničky Bagru zpívané v originálním znění na zábavách nejsou vůbec špatně podané. Jinak přeju Bagru úspěšné zábavy a hodně tvůrčích sil do budoucna!
24. 2. 2007 11:20
Petra
Bagr je výborná kapela. Určitě má na kdejaké profíky. A také zpěvák je výborný. Doporučuji si v jeho podání na živo poslechnout třeba The Final Countdown od Europe, to zpívá ještě líp než Horváth, a ten s tím vyhrál superstar.Takže si myslím, že z některých příspěvků tady vyzařuje jen zhrzená bledá závist. Naštěstí jsou tady tito "kritici" v menšině.
23. 2. 2007 23:17
Ivana
Hele Kuneš, když chceš kritizovat, tak se aspoň nauč česky. Svým "hold" vlastně bubeníkovi z Bagru vzdáváš poctu, coč jsi asi nechtěl, "holt", kdo neumí česky, má kritizovat hudbu spíše zahraniční, nebo aspoň o ní nemá psát v česky píšících portálech. Hudbě zdar, a Kunešovi zvlášť. P.S. Všichni přátelé i nepřátelé Bagru, všímáte si, že tolik komentářů k článkům tady nemá ani Kabát...Nejspíš to bude tím, že tahle kapela je prostě skvělá a dělá to dobře. A dělá už mnoho let dobrý zábavový bigbít, takže to nejsou žádný rychlokvašky. Všem doporučuji přijít na jejich vystoupení, tam to opravdu žije.
23. 2. 2007 23:05
Krokus
Kunešovi a někomu, kdo si dovolí, vydávat se za BAGR. Mám pocit, že jste oba z nějakých zhrzených pakapel, které Bagru nesahají ani po kotníky. Ostřílená fráze je ta, že se názory nikomu nemají brát, ovšem výjma těch vašich. Zpěvák nezpívá falešně, nýbrž naprosto profi, samply se prostě dneska používají a bicí jsou dobré. Pokud oba čtete Rockmag(třeba o konkurzu kapely Kreyson, nejspíš soudě podle vašeho trapného příspěvku ne, pokud jste měli v ruce buklet nového CD BAGRu, tak to asi určitě ne, neb jste zahleděni sami do sebe, tak byste tam našli, že na CD BAGRu Bál pro náročné v několika skladbách bubnuje Zdeno Pradlovský, který mezi desítkami bubeníků vyhrál právě na těchto rockmagovských stránkách v Bleskovkách zmiňovaný konkurz do kapely Kreyson. Bagr má své početné posluchače, boduje pravidelně v Českém Slavíku, což je anketa,která vám dvěma, nejspíš garážovým hráčům , či spíše pivním kritikům, moc neříká. Chlapci, kritizujte,ale na jiném hrobě, třeba na tom vašem muzikantském. A co se týká této recenze Kokorovky, tak je velmi výstižná a buďte od té lásky a dobroty a nedělejte recenzi recenzentovi, jste totiž trapní(oba, nebo že by snad jen jeden pod dvěma jmény???).
Vážení kritici BAGR/KUNEŠ
Jasně Vám oběma neberu Váš osobní názor na kterej máte určitě právo.Ale osobně si myslím,že se velice pletete.Nevím jestli se oba dva nějak pohybujete aktivně v muzice.V případě že ano,tak by bylo fajn kdyby jste sem oba hodili Vaše výtvory a můžeme to nějak popasovat.Asi jste nepochopili,že tady není nějaká "OLYMPIÁDA".Z určité části-a to z větší je tohle presentace ryze amatérských kapel různých stylů a určitě je potěší,že se to třeba líbí.A pokud by to vážení byly až takový sračky nesoudných třeba "VOKALISTÚ" tak to Havlíček hodí určitě do koše a nebude to posílat dál.Zévěrwm.že by zpíval falešně jsem si fakt navšiml.A k těm samplům by se tada mohl vyjádřit sám DRUMMER,nedám za to ruku do ohně,ale nezdá se mi to.Bagr jako kapelu takovou neznám,jsem ůplně z jinýho kraje a určitě nejsem jejich "KLAKA",ale za tím co jsem napsal v recenzi si stojím a to velice zpříma.Tak.že vy "dva" vyhodíme hudební esa z rukávů a předvedeme teda co umíme-ne jenom kecy.to umí každej.No a aby jste si nemysleli.že je "kokorovka"nějakej blbeček kvákající tlachy tak já začnu u sebe jako první.
http://bandzone.cz/spektrumbluesfactory
Mějte se hezky.Hudbě zdar-a to jakékoliv,která jde od srdíčka.
23. 2. 2007 21:55
Bagr
Bagr je opravdu pro holky,navíc zpěvák němá absolutně soudnost,viz skladba od Queen-Show must go on,kterou hrajou na zábavách,to by se mistr Freddie musel kurevsky obracet v hrobě.Nechápu,jak se vůbec může někdo odvážit tohle zpívat,když na to nemá.Je to docela smutný.Bagr je a vždycky zůstane zábavová sračka pro holky!!!
23. 2. 2007 21:36
Jiří Kuneš
No. Je vidět, že "kvality" bubeníka Bagru musel nakonec nahradit digitální "sampl", nicméně fakt že zpěvák zpívá falešně i ve studiu svědčí o mnohém a to hold nahradit "digitálně" nejde:-).
23. 2. 2007 17:39
alča
Bagři jsou naprosto skvělí.
23. 2. 2007 17:24
Markéta
dobrá recenze;)-dost dobrá
23. 2. 2007 10:38
Pavel
Ta poslední deska Bagru se moc povedla. Líbí se mi, že je taková žánrově pestrá a každý si tam najde to své. Chválím, že jsou na ní samé vlastní skladby. Všem bigbíťákům vřele doporučuji. Je to zábavovka na vysoké úrovni. Recenze Kokorovky je tedy celkem výstižná.