5. 10. 2015

Ballsqueezer - Live up to your sins

Zní to skoro neuvěřitelně, ale pravdou je, že slovenská kapela Ballsqueezer na nás vybalila druhé album v roce 2015. Po desce Fan of myself, která spatřila světlo světa začátkem letošního roku, držím v ruce Live up to your sins. S ním však pánové zdaleka nekončí, protože na webu je k sehnání další,úplně poslední počin tohoto kvarteta s názvem Balls Forever. No pojďme se podívat co nám hoši nachystali na Live up to your sins.

Jako první Vás zaujme grafika obalu, ta totiž napoví, že se rozhodně nebudete nudit a tleskám za ní grafikovi, slyšícímu na jméno Jesus Garcia Lopez. Na albu se nachází osm kratších skladeb, stopáž celého alba je přesto pouhých 27 minut. Ptáte se jestli Ballsqeezer přišel s něčím novým? Proti prvnímu albu znějí sehraněji, skladby jsou spontánnější a vy se tak budete víc bavit poslechem jednoduchého Ball n Rollu, jak sami nazývají svůj styl, jenž osciluje mezi rock n rollem a metalem. Ze skladeb bych rád vyzdvihnul pěkně našlapaný, v pořadí třetí song, Wheel of fortune, dále pak Sandal man, který je na šesté pozici a hned po něm zazní eponymní Live up to your sins. Jinak mám pocit, že už jsme všechno ostatní slyšeli na předchozích albech.

Kluci nasadili vražedné tempo a práce ve studiu jim pravděpodobně svědčí, na Live up to your sins je znát zase krůček dopředu v celkovém soundu kapely a to je velice dobře. Pokud máte rádi páteční posedávání s přáteli u několikátého piva, kořalek a podobně, tak věřím, že Ballsqueezer vám k Vaší kratochvíli báječně zahrají. Sám se nemůžu dočkat pátku a hlavně nového alba Balls forever. Jen tak dál pánové!

Interpret:Ballsqueezer
Album:Live up to your sins
Počet stop:8