Music-city
12. 1. 2007

Daimonion - rozhovor

Příjemný rozhovor s pražskou kapelou Daimonion, který se točil samozřejmě kolem této crossoverové partičky. Dozvíte se mnoho zajímavého, tak se nenechte napínat.


Kdy a proč kapela Daimonion vznikla?
Daimonion vznikli v roce 2000. Od té doby jsme prodělali spoustu změn a vystřídalo se u nás samozřejmě milion lidí. Ale teď hrajem ve stálý sestavě už rok a půl a nese to ovoce, a občas i zeleninu. A proč?...To je záludná otázka. Tak hlavně jsme chtěli bejt slavní, že jo!!!:-) Neee, hlavním motorem bylo prostě to, že jsme chtěli hrát.

Jak vzpomínáte na své první vystoupení?
Z dnešního pohledu to byla fakt legrace. Milion chyb a hroznej trapas. Ale potom jsme šli veškerej zisk propít, a že to stálo za to!!!

Konkurence mezi kapelami je vysoká. Jak se podle vás lze prosadit?
Prosadit se člověk může jedině tím, že se bude něčím odlišovat. Ale je to dřina a jenom dřina, k tomu hodně štěstí a zase jenom dřina.

Míváte trému před vystoupením?
Trému určitě vždycky míváme. Ale když lidi reagujou, hlavně pozitivně reagujou, tak tréma brzo spadne a koncert si užíváme. Myslím, že se to liší podle toho, co každej z nás očekává od toho danýho koncertu. Takže myslím, že trému mají všichni, občas i diváci!!

Kolik času věnujete zkoušení?
Zkoušíme jednou týdně, ale za to skoro celý odpoledne, takže ze zkoušek odcházíme pořádně vyřízený. Bohužel víckrát do týdne to nejde. Ale pak se tomu samozřejmě věnujeme každej doma.

Jakým způsobem byly a jsou vytvářeny vaše skladby? Jak vznikají?
U nás skladby vznikají většinou na zkouškách, takže se na nich podílíme všichni. Což si myslíme, že je velká výhoda. Nejsou potom všechny písničky stejný. Jsou chvíle, kdy písnička vznikne a ani jeden z nás neví, jak se to stalo. To bývají zpravidla skladby, který mají i největší ohlas u lidí.

Kde hrajete nejraději?
No přece na pódiu. I když se nám stalo, že se to ani pódiem nazvat nedalo. Ale nejradši hrajeme v Praze, protože tu máme zázemí a jsme tu zdejší....ale my jsme vlastně všude zdejší..

Co lze najít na vašem posledním albu Turn off the Silence?
Na Turn Off the Silence může pozorný posluchač nalézt 5 písniček a samozřejmě nějaký ty chyby:-) Jako bonus jsme přidali už tradičně video z nahrávání, kde se vždycky snažíme zachytit atmosféru, která na tom nahrávání vládla a necháváme trochu nahlédnout pod pokličku...

Jak toto album dlouho vznikalo?
Písničky skládáme průběžně. Takže některé jsou třeba rok staré, ale třeba tu poslední I Search jsme složili teprve 14 dní před nahráváním. To byly docela nervy!

Co plánujete v roce 2007?
Chtěli bychom pokračovat v rozdělaný práci, takže budem hodně skládat a chceme hodně hrát, protože to je to, co nás baví. Ale zároveň se chystáme zavřít na nějakou dobu do studia a natočit v pořádný kvalitě to nejlepší, co máme....A potom to budem cpát každýmu, koho potkáme:-)

Kdy vás bude možné někde vidět?
Náš nejbližší koncert bude hned z kraje ledna. 9.ledna v pražském Rockcafé, kde je volný vstup, takže všichni alou do Rockcafé:-). Tam se hodně těšíme, protože je tam nově rekonstruovaný sál i nový zvuk. No a potom se moc těšíme na léto, domlouváme několik moc pěknejch akcí. Ale zatím nemůžeme prozrazovat, co to bude:-). Každopádně to budem postupně aktualizovat na našem webu.

Jak dlouho trvala vaše nejdelší odehraná akce?
Tak jelikož nejsme klasická zábavovka, máme repertoár cca na hoďku. Starý věci nahrazujeme novejma. Naše koncerty trvají klasicky kolem hodiny.

Jaký je váš nejpříjemější zážitek spojený s kapelou?
Nejpříjemnější bylo asi nahrávání. Člověk se tam nesoustředí na nic jinýho, než na tu muziku a pak jde večer kalit! Ale skvělý bejvaj festivaly. Když máme odehráno, jdeme se koukat na ostatní kapely a bavíme se se známýma. Taková pohodička.

Je něco, co na muzicírování nesnášíte?
Takovou tu malou nesnášenlivost mezi kapelama, která se zaplať pámbů objeví jenom občas. Jinak jsou to samá pozitiva a sociální jistoty.

Co by jste vzkázali našim čtenářům?
Tak především bychom jim chtěli pogratulovat, že se rozhovorem prokousali až do konce:-). A do novýho roku hodně úspěchů a hlavně ať chodí na koncerty, jezdí na fesťáky a alkohol ať pijou v malých dávkách...:-). A hlavně, ať čtou ROCKMAG!!!...Mějte se, J.

Autor článku: David Havlíček
  Související články:  

Komentáře:

18. 6. 2007 23:12
petr
to:R,J.DIO a kde beres tu jistotu? myslys ze by jim byla neco platna reklama na naky vyprcany diskuzi?? uvazuj.. mozna se pletu ..ale spis ne.. co myslys? :-)
18. 6. 2007 06:44
R,J.DIO
Co tady pořád řešíte ? Daimonion je tuctová lokální kapela, která si prostě stejně jako ostatní kupuje účast na tady těch akcích, takže ne tlačenka ale placení a zase placení. Navíc tím věčným rozviřováním diskuse u rozhovoru na rockmagu si pořád dělá reklamu a vy jí to žerete, normální vyčůranost....
18. 6. 2007 01:40
petr
to pavel: a jeste neco.... vsadim se ze ty by ses bez tlacenky nedostal ani na tuhle diskuzi:-)) s pranim smrti se stebou loucim..
18. 6. 2007 01:09
pro pavla: nemyslym ze daimonion maj zapotrebi se tady hadat s nakym zavystivym uchylem... je to dobra parta ktera si jde za svym cilem a ma jeste lecos pred sebou a zasebou toho taky nemaj malo... ikdyz nehrajou tak dlouho jako pan dokonalej.. jestli neco opravdu nesnasim tak je to takova ubohost jakou tady ty predvadis.. ikdyby meli nakou tlacenku tak je ti po tom hovno.. starej se hlavne o sebe.... PRO LESIKA: zensky sou mnohdy spokojeny i s malym perem.. takze podle me nejses daleko od pravdy.. tohle napise fakt jenom malovocas:-) howgh:-)
4. 4. 2007 14:06
Tak tahle diskuze je fakt zajímavá. Nevím jak vy, ale já poslouchám muziku, protože semi líbí a fakt mě nezajímá zbytek. Poslouchám Judast Priest i když je zpěvák gay.Poslouvhám Manowar i když o De Maiovi si po vystoupení na Masters myslím svý. To ale neznamená, že když je někdo jakejkoliv, nemůže dělat dobrou muziku. Na foru masters někdo pravil, že po vystoupení Manowar na Masters vzal všechny jejich alba a šli z domu - o takovejch lidech si myslím svý - proč to předtím poslouchali???
A propos, na Masters bejvá pár kapel, který jsou kvalitní a ten zbytek? Ten tam je proto aby doplnil atmosféru, někam se prodral apod. Myslet si, že se tam nějak česká skupina (až na pár vyjímek) dostala, protože je kvalitní, je podle mně blbost (bez urážky).
A pro šechny co si myslí, že je nejtěžší se někam dostat - nejtěžší je se tam udržet, dostane vás tam kdekdo... podívejte se kde jsou dneska superstar ... nikde, a proč? Protože se neudržely...
15. 3. 2007 18:01
Tak mily Pavle, Ty si myslis, ze na Masters of Rock vystupuje kvalita? Dovolim si tvrde oponovat a to velice tvrde!


Pragokoncert je podle meho nazoru, soude z jejich vystupovani, velice pochybnou spolecnosti a vzhledem k tomu, ze zhruba vim jak to chodi u Muzikusu (a ten je ve srovnani s pragokoncertem svatousek) dovolim toto tvrzeni brat ne jako pouhy vyplod me chore mysli, ale jako, rekneme, trosku objektivni dodatek.
Masters of rock je pouze festival typu louka (beton) a pivo, velke penize, velke halo, velke kapely.


Ale kvalitni? Poslouchaj v cechach lidi vubec kvalitni hudbu? A kdyby tomu tak bylo, chape nekdo, proc je tedy Kabat tak popularni a nasledne medializovany? Slysel jsem nejedenkrat oznaceni vystihujici mnoho ceskych metalovych kapel - agro metal, aneb metal pro pivo, velky pupek a dzinovou vestu s nasivkou na zadech. (omlouvam se tem, kterych jsem se dotknul) Takto bych se dostal k otazce, jaka je hloupost mit tricko s kapelou nebo mit styl oblekani nebo zivotni podle hudby co posloucham, nicmene to sem nepatri. A velka cast hudebniku meho zamereni mi v tomto dala za pravdu ci ja jim :] Na ceske metalove scene (te rekneme "popularni") se diky bohu objevil zazrak SSOGE, ktery doufam trosku hne s chuti ceskeho posluchace. Je jich tu vice, ted zminuji pouze to opradu slavne. Nechci vubec srovnavat, ale budu pevne tvrdit, ze i kapela Daimonion je necim inteligentnejsim, nez je hudba produkovana nekterymi zatuchlymi metalovymi a hardrockovymi kapelami. A pobourim si zle zdejsi obec, dovolim si rict, ze Daimonion a zdaleka ani prvni ani posledni hraje kvalitnejsi hudbu nez pitkovy bitkovy ManOWar. A pritom kvuli tem snad bylo nejvetsi halo a dokonce se jim podarilo pospinit vznesene filharmonicke teleso. Verim, ze v hudbe je treba lidi ucit. Ne jim dat pouze to, co se jim libi, ale nabidnout jim to co je obohati, co jim neco sdeli.
15. 3. 2007 18:01

...pokracovani...

Nevim jak to bylo s pragokoncertem a ani me to nezajima, ma predstavivost mi staci. Ale oc maji Daimonion mensi pravo byt na MOR (navic nejakem zimnim, co to proboha je?) nez reknem Tva kapela? Nemaji tolik nahrano? Znam desitky kapel co hraji x desitek let a pritom jsou dobri leda tak na zabavu do kulturaku. Maji to jako hobby, super, ale nic vic. Nemaji tak sirokou posluchacskou obec? Inu, my asi neradi menime zazite a je nutne nam ukazovat alternativy. To, ze Vy jste prochazeli zaplivane kluby a oni ne? No, tak myslim, ze i Daimonion maji za sebou to horsi a pokud v tom nepokracuji...da se to brat i tak, ze si chteji drzet uroven. A proc by tohle nemeli zminovat? Pro me osobne ucast na MOR nic neznamena. Nic vic nez ucast na RfP, Sazave, nic vic nez ucast na Okori. Pocet posluchacu neni meritkem kvality. A nebo mam zminovat Tokio Hotel? Ale vypada to Pavle, ze Ty jsi nejaky upjaty z toho, ze sis tam zahral a ze jsi s pragokoncertem obrovskej kamarad. Vim, ze to co ted pisu je asi nejvic s omluvou "nasravaci" a urazejici prispevek co jsem kdy splodil. Proto prosim o vzeti toho s nadhledem a pokud nekdo ma zajem, rad to s nim proberu rozumne, bez urazek a negativnich smyslu. A hudba tu proboha neni pro vzajemnou nevrazivost, pro zavist a souperivost. Hudba je vzajemnou insipiraci, obohacovanim, predavanim poselstvi, komunikaci, pro sblizovani. Clovek, co pristupuje k hudbe zodpovedne a hudba je pro nej vic nez prostou zabavou nebo praci, toto musi chapat.
11. 3. 2007 02:16
sorry, daimonion, tu "bezvadnou, a na hovno" partičku
11. 3. 2007 02:14
jděte do prdele, jste hovna, mrdi, krypli, a taky kurvy, nemám rád daimonin
4. 3. 2007 14:27
David
Ahoj,fakt jste hloupí,žádnej Pavel neexistuje,je to hecíř z Daimonionu a vy mu to žerete, protože rozhovor s Daimonionem neustále rotuje na rockmagu a dělá kapele reklamu.Kašlete na něj,je to Daimoniácká vychcanost jak se ještě víc zviditelnit :(
4. 3. 2007 14:01
Marta
Pro Pavla:
A proč se teda stydíš, za to kdo jsi? Moc velkejch kapel v našich kluzích a hájích nejni...
A pokud jsi z tak velký kapely, jak se prezentuješ, proč ti vadí, že i malé kapely dostanou šanci zahrát si na Masters? Tam podle tebe mají právo hrát jen kapely, které jsou na české scéně 20 a více let? Nejni to trochu pokrytecký? I mladá kapela by měla dostat šanci hrát před více lidma.
Takže když Daimonion hráli na Masters, tak by to podle tebe měli zapírat? Proč?
Nezaznamenala jsem žádné nekorektní chování ze strany Daimonion vůči jinejm kapelám... A vzhledem k tomu, že jsou mladá a podle tvého členění i malá kapela, pochybuju, že by se zrovna k tobě, jako "velké" kapele, zachovali blbě.
Ale vzhledem k tomu, že se bojíš napsat kdo jsi a kde hraješ, tvoje strefování do Daimonion mi přijde dost ubohý... Prostě malá kapela se po chvíli hraní dostala na Masters a tobě to trvalo 20 let...Klasická závist?
2. 3. 2007 23:37
Pavel
Pro Martu

Nemám důvod se stydět napsat z jaké jsem kapely - jenže když napíšu v jaké kapele hraju, tak bude hned všem jasné kdo jsem :-)

Ale opravdu tu nejde o to kdo jsem nebo z jaké jsem kapely, já se s kapelou na Masters dostal tak jako ostatní velké kapely a to hlavně díky tomu, že se na pódiu pohybuju opravdu už min 20 let :-)

Proč nemám rád Daimonion?
Protože je to parta lidí, která se vůči ostatním kapelám nechová korektně, která se chlubí tím čím by neměla a že nedokáže na rovinu napsat jak to s MOR bylo - jejich účast na MOR nebyla korektní a nebylo to jen o telefonech :-)

A je to i svěděctvím této diskuze, protože ani do dnešního dne DAIMONION nebyl schopen napsat pravdu
2. 3. 2007 23:09
Klára
Prokousat se touto diskuzí bylo opravdu zajímavé... :-) Trošku nechápu, proč vznikla. Snad proto, že zastávám názor: "Žít a nechat žít." + "Každý svého štěstí strůjce." Příjde mi logické, že když sepisuju své curriculum vitae, tak uvedu profesní i osobní úspěchy, abych se prezentovala. Analogicky je to snad i u kapel, ne? Není takovéhle žabo-myší handrkování ztrátou času? Poslední slovo je evidentně důležité... ;-)
28. 2. 2007 16:45
Marta
Pro Pavla:
Proč se stydíš napsat, kde hraješ? Proč je to tak tajný???
A proč kritizuješ D., že mají kontakty, když je máš i ty? Viz: "s panem Daronem se znám osobně a myslím si, že docela dobře."
Nevím, co ti D provedli, že jsi takovej jejich odpůrce...jenom je pomlouváš, ale nic konrétního z tebe nevypadne, tedy kromě toho, že máš známosti...
I kdyby D volali 1000x na Pragokoncert, ale nebyli dobří, tak na Masters stejně hrát nebudou...Nebo záleží na počtu telefonátů? Kolika lidem a kolikrát jsi volal ty, než jsi s tvojí kapelou hrál na mastesr? Pověz, jak to bylo s tebou.
24. 2. 2007 15:08
Pavel
Pro Marka

Když jsem tady procházel ty první diskuze o Daimonionech, tak si myslím, že Marek asi zná Daimonion docela dobře, protože i on šlápnul řekněme sice na malé kuří očko Daominionu, ale přeci jen se zadařilo.

Myslím si, že se určitě najde ještě někdo, kdo zná nějaké okolnosti třeba jak to bylo s tím MOR a nebo jiným nechutným jednáním této kapely.

Jak je vidět, DAIMONION s vyjádřením ven nechce a to jsem je tady k tomu nabádal.

No snad dostanou odvahu :-)

HELE DAIMONION
KAŽDEJ UŽ JE ZVĚDAVEJ, JAK TO TEDA S VÁMA BYLO
23. 2. 2007 18:53
Marek
Hmm...pěkná diskuse...ale s tou návštěvností koncertů to je pravda, taky už sem jeden měl tu čest mimoděk navštívit...

Daimonion: tak to teda napište, jak to bylo s MOR, nebo je to tak tajný? :-)))))
21. 2. 2007 17:45
Pavel
pro Arnošta

No s tím časem to moc růžové zase není :-). Spíš bych potřeboval aby byl delší :-)

Pro Patizonuse
U nás je opravdu možný všechno :-), ale ne to co by mělo být normální. U nás se spíš dějí ty nenormální věci
21. 2. 2007 16:12
Arnošt
To Pavel: Máš hodně volného času, že?? :-)))
21. 2. 2007 15:35
všichni víme,jak to bylo s MOR. To je ta česká kotlina, u nás je možný všechno.
Jen tak dál pavle, absolutně s tebou souhlasim.
lidi z daimonion by měli bejt rádi, že si jich někdo jako pavel vůbec všimmnul. Už se srovnejte
21. 2. 2007 00:28
lesik daimonion
a co je spatneho na tom snazit se? hlavne mi nepripada ze bychom se tim "chlubili". A stejne jsme tam byli uplne nejpodradnejsi kapela a predstavuje to pro nas spise velkou zkusenost nez predmet pychy. mimochodem Pavle,nejsi ty ten stejny pavel,kdo kritizoval muj postoj k heavy metalu? To uz je trochu zaujeti,nemyslis?
20. 2. 2007 23:39
Pavel
Pro Vaška

No to je jasný že to nebyla otázka jednoho telefonu, zkus se tedy trochu rozepsat ne???

Nechceš mi taky tvrdit, že vám volal Pragokoncert - hele DAIMONION, nechcete si zahrát na MOR ??? :-)

Nebylo to takhle náhodou naopak??? A těch telefonů bylo daleko víc ne???

Vím jak to bylo, takže to napiš a je klid a nech těch keců :-)
20. 2. 2007 23:33
Vašek
Pro Arnošta: Nazdarek, jak se mas?
Na MORavu se chystáme v dubnu do Mutěnic, tak se urcite stav. Rad te tam uvidim.

Co se tyce Zimnich Masters Of Rock, tak komunikace s poradajici agenturou byla samozrejme delsi, nez jeden telefonat. Ale zadna spina v tom nebyla.

Mej se fajn, uvidime se. Urcite doraz.
20. 2. 2007 23:01
Pavel
Pro Kennyho
Vím že i negativní reklama je reklama, ale o to tady nejde. :-). Já jim reklamu přeju :-)

Každopádně díky za názor :-)
20. 2. 2007 22:37
Kenny
Ahoj Pavle,
už nebudu reagovat, tento rozhovor přes všechna negativa udělal Daimonionu asi i pro ně nečekanou reklamu a přes všechny tvé názory jsi k tomu přispěl i Ty, jakkoli je to paradoxní, dneska si jejich jméno bude pamatovat asi každý kdo se kolem www.rockmag kdy prošel. Nebudu soudit ani Tebe ani Daimonion, na to nemám právo ani informace, ale když si představím jak jim z Pragokoncertu volají napadne mě, že nejsi takovej mluvka jak jsem si původně myslel :)
20. 2. 2007 22:01
Pavel
Ahoj Kenny

No zatím jsem tady napsal samou pravdu, nemám opravdu důvod psát něco co by nebyla pravada, nebo jen tak nesmyslně urážel.

Jsem z jedné známější kapely, kterou nebudu opravdu tady jmenovat a kolem muziky se pohybuju opravdu už od dob komunismu, takže jsem trochu starší :-), s panem Daronem se znám osobně a myslím si, že docela dobře.

Vím určitě o čem mluvím a opravdu mě štve to, že se někdo kasá cizím peřím.

Když pominu mou zášť vůči této kapele, kterou jsem tady již nekolikrát napsal a ne jen na tomto webu, tak mě stále tato banda překvapuje, ale spíše tím, že místo toho aby tedy DAIMONION na rovinu napsal jak to bylo, tak raději budou osočovat a rejpat.


No nic, snad se tedy dočkám :-).

Zdar všem kapelám, které si svou slávu zaslouží svou poctivou prací
20. 2. 2007 18:08
Kenny
Zdar Pavle, jsem muzikant, aktivně hraju a trochu o tom vím a teď z Tebe vypadla první opravdu chytrá věc-Pragokoncert na 100% tý kapele nezavolal, tomu plně věřím :) pokračuj, začíná to mít hlavu a patu.
20. 2. 2007 17:22
Pavel
Ono to bylo ale trochu jinak, než tak, že by Pragokoncert volal kapele DAIMONION. Nevím proč by to Pragokoncert dělal.

Pragokoncert mladým kapelám zcela určitě nevolá a nedokážu si představit, že by pan Daron šéf Pragokoncertu volal amatérským kapelám a hlavně kapele DAIMONION :-)

20. 2. 2007 16:32
Marta
to Pavel: takže ty jim v podstatě závidíš, že si jako mladá kapela zahráli na masters a ty až po letech a letech a letech a letech hraní...A jak ses tam vůbec dostal ty??????
Nejni to trošičku ubohý?
20. 2. 2007 14:21
Arnošt | arn@st.cz
To Pavel: Bylo to tak, že někdo z Pragokoncertu zavolal, jestli tam budou hrát. Nic víc, nic míň. Na tom nevidím nic špatnýho. No a jestli nemáš kamarády, tak tady je asi opravdu hledáš marně.
Doporučil bych ti následující:
Primariát 6 Ochranné léčby
Pavilony č. 5 a 17 - příjmové oddělení pro pacienty s nařízenou ochrannou léčbou psychiatrickou, protialkoholní, protitoxikomanickou nebo kombinovanou.Oddělení je rozděleno na dvě samostatné části (zřejmě Pavel a ti ostatní - normální), celkový počet lůžek je 1+38.
Celé zařízení se nachází v Práglu a lehce jej najdeš na netu. www.plbohnice.cz

To Daimonion: Kdy zase budete hrát na MoR?? Bylo to fajn!! BTW mě stačí i nějaký malý klubík u nás na východě = Morava!!!
20. 2. 2007 13:24
Pavel
Lesiku Daimonion

Proč si nenapsal jak to bylo místo těch nesmyslů co jsi napsal???

Nevím jakej máte důvod to zapírat, napište tady po pravdě jak to bylo a je klid.Vím vlastně jakej máte důvod - to že si vás spoustu lidí přestane vážit!!!

Nejsem žádnej provokatér a nemám se za co stydět - kapela DAIMONION ano a to za to, že se chlubí tím čí by neměla.

Napište jak to bylo s MOR, jenomže jak vás znám, tady raději budete rejpat atd, ale s pravdou ven to ne co???

To jste hrdinové :-), ne, ne, ne Daimonion nikdy hrdinskej nebyl.

Nedám vám pokoj, dokud to nezveřejníte, tak jak to bylo. Protože to co vy děláte je hnus opravdu velkého kalibru a rád bych tímto varoval také ostatní hudební spolky, aby si na Daimonion dával pozor!!!

Nezaplatíte kapele, kterou si pozvete, nevracíte koncerty které dlužíte atd...No prostě spolupráce na ho....o

Vzpomeňte si s jakou kapelou jste tak vyběhli a několikrát???

20. 2. 2007 11:04
lesik daimonion
Ať kapela DAIMONION mlci! S timhle provokaterem zrejme nema cenu diskutovat, protoze to nikam nevede. Mimochodem Pavle, nejsme tupci, abychom zaroven s tebou odsoudili ostatni cleny Vasi kapely. Jestli tedy opravdu existuje a nelzes jako kdyz tiskne. howgh
19. 2. 2007 23:05
Pavel
Ať kapela DAIMONION napíše jak to bylo, zda mám pravdu
19. 2. 2007 23:03
Pavel
ten kdo zná tuhle kapelu trochu lépe, tak ví jak to je. Když bych napsal příjmení tak by to asi nikomu stejně nic neřeklo, a když napíšu kde hraju??? Odserou to kolegové z kapely - takže se této věci rád zřeknu.

Na obranu svého tvrzení můžu leda dodat, že opravdu vím o čem je řeč a že nejsem žádnej mladej klučina. Já se se svou kapelou musel hodně snažit, hodně hrát po špinavejch klubech po celých čechách a stálo to opravdu dost času a práce se na MOR dostat, ale nechlubíme se tím, co jsem si sám s kapelou nezasloužil. Což DAIMONION nedělá
19. 2. 2007 22:50
Kenny
Ahoj Pavle, hrál jsi na MOR 2x, máš zákulisní informace které nikdo nemá.... Jsi už ve fázi kdy prostě musíš napsat jak to bylo, jinak budeš u většiny lidí-i u mě- za hlupáka. Promiň,ale je to tak. To mlžení a tajení spíš vypadá že o svý kapele a tajných informacích střílíš od boku abys byl zajímavej. Pokud máš pravdu a dokážeš že nekecáš rád se Ti omluvím že jsem do Tebe vandroval, jinak jsi pro mě žvanil....
19. 2. 2007 22:43
Pavel
Já na MOR hrál dvakrát, takže určitě nejde o závist, nemám proč závidět.

Nejde ani o to, že tam DAIMONION hral jako o to že, se chluběj že tam hráli, ne vlastním přičiněním, ne svou snahou, ale tím že zvedli tel.

Sere mě to, že se DAIMONION prezentuje tím co jim spadlo do klíná jaksi nezaslouženě.

Nic víc.
19. 2. 2007 22:18
Kenny
Ahoj Tajemný Pavle,rozebírat ty Tvoje elaboráty je práce pro psychoanalytika,ale zatím to vypadá,že Tě pekelně sejří že jsi na MOR nehrál Ty a Tvoje tajemná kapela :) Daimonion neznám, nikdy jsem je živě neviděl a ve svý podstatě jsou mi se svým stylem volní-tady už nejde o ně,ale o Tvoje názory. V Čechách- stejně jako všude na světě- je spousta kapel, daleko slavnějších než Daimonion které se nahoru dostaly JEN a POUZE jako tlačenky firem a nikoho to nerozhazuje, muzika je prostě dneska produkt, zhruba jako peřina nebo nábytek a záleží na marketingu. Tak nezáviď,najdi si dobrýho managera, muzikanty, cvič a pak hurá na MOR :)
19. 2. 2007 21:13
vasek
Hrdino...
19. 2. 2007 20:46
Pavel
Ale no tak???
Já už jsem svůj názor napsal a opravdu není důležité ve které kapele hraju a kdo jsem - berte to prostě jako názor diváka, kterej měl s kapelou DAIMONION špatné zkušenosti, ale ani to není vlastně tou stránkou věci proč reaguju na článek. Několikrát jsem viděl o vás něco napsáno a všude DAIMONION hrál na MOR. Bohužel já znám ty okolnosti z jakého důvodu.

Nikdo se do f. Pragokoncert nenaváží, spíš mě štve ten váš přístup k dané věci. Vy prostě nejste schopni uznaz, že nejste kapela, která by díky svém muzice, (svému umění) měla hrát na MOR. Jsou prostě lepší kapely a díky tomu, že ty známosti nemají, tak tam nehrajou.

A to zda se mi vaše muzika zamlouvá a nebo ne, je zcela věc jiná.

Zdar a sílu. Snad jsem napsal vše podsatné.

Vzkaz:
Zahrajte si na MOR zaslouženě (bez tlačenky) a pak se tím chlubte, ale takhle ze sebe děláte akorát pitomce.

Napište jak to bylo a nikdo se do vás navážet nebude :-)

Tajemný Pavel
18. 2. 2007 23:42
Vašek
Prominte, nepsal tu nekdo nahodou tohle: "Prostě DAIMONION nebrat - nikdo na to nechodí a muzika je strašná a lidi v D. blbci." nebo "FUCK YOU DAIMONION" a "Ani jsem nikdy nenapsal že hrajete špatnou muziku". Je fajn, ze si kazdej stoji za tim co napsal a nemeni svoje nazory :-D
18. 2. 2007 23:11
lesik daimonion
Napsat Jane soukrome na mail? Teda zatim si myslim ze to Pavle neudelas, protoze to ztrati smysl - nikoho to nebude provokovat. Mam pravdu?
18. 2. 2007 02:39
To Pavel: Pavle, už se prozraď. Jsi horší než tajemný zámek v Karpatech. Když jsi takový odborník, tak netřeba se za kapelu stydět. Což??? Naopak, ještě si uděláš reklamu. Ať třeba Barnumskou...... Šup sem s tím!!!! Věřím Ti!!!
18. 2. 2007 01:05
Jana
Ahoj Pavle,

mohla bych Tě o něco poprosit? Poslal bys mi na mojí e-mailovou adresu, která zní xjirj40@vse.cz, tvůj email, abych se mohla cíleně k celý věci vyjádřit? Tvoje anonymita zůstane zachovaná. A neboj, nedočkáš se žádný odpovědi "fuck off Pavel".
Jenom mi přijde už docela líto, že si bereš do úst v diskuzi i lidi z agentury Pragokoncert...

Zatim, J.
17. 2. 2007 23:18
Marta
to Pavel: A jak se podle tebe má prezentovat kapela, která na Masters hrála? Jako že tam nehrála?
Zimní Masters ve Zlíně je 3. největší festival v Evropě??? Možná tak ze zimních fesťáků v Čechách...Zajeď někdy na Wacken...
Proč nám neřekneš, kde hraješ? Mě by to dosta zajímalo, když jsi takovej odborník na průměrnou muziku...
16. 2. 2007 18:55
Pavel
Sorry překlep:

nedostala díky svému umění
16. 2. 2007 18:52
Pavel
Vážení Daimonioni

Nejde o to kde hraju, to vůbec není důležité. Ani jsem nikdy nenapsal že hrajete špatnou muziku, ale že hrajete průměrnou muziku. To co Daimonion tvoří zase tak špatné není - jediné co mi opravdu na této kapele vadí je to, že se prezentuje jako kapela která hrála na MOF a přitom se na tento festival dostala díky ne svému umění.

Už jsem to tady psal nehrajete tak dobrou muziku, ze které by si pan Daron z pragokoncertu sednul jaksi na zadek.

Myslím si že nemáte na to hrát na tak velkém festivalu "nic víc nic míň"

Díky tomu co tvoříte si myslím že potřebujete opravdu ještě hodně dlouho brázdat naše kluby a pak možná z vás něco bude, ale te´d opravdu na MOR nemáte.

Není v tom závist, nic takového. Jen mě s prominutím sere to, že průměrná kapela se díky známostem s vedením MOF na tento festival dostane a kapelyx, které jsou daleko známější, víc CD zasebou, spoustu let na české hudební scéně za sebou a na tomto festivalu nehrajou.

položte si otázku, zda vaše vystoupení na MOF je opravdu zasloužené - myslím si že ne.

Nikdo nebude mít nic proti tomu když tam budete hrát zaslouženě, ale zatím není váš případ. :-)


15. 2. 2007 20:54
Tomáš P.
Zdravím všechny, po dlouhé době jsem kouknul vaše stránky, a našel tenhle odkaz. A upřímě, nechápu proč se tady pár chytárků snaží navážet do lidí, které prostě baví hrát. Tuto kapelu znám od jejich snad prvního konceru (Jo jo to byly časy na gymlpu) a musím přiznat, že celou tu dobu na sobě makaj. A to, že hrajou jinou hudbu, než se líbí tobě Pavle, to ještě neznamená, že je budeš takhle pomlouvat. Chtělo by to trochu tolerance mezi hudebníky.

Tak at vám to šlape
čago
Tom
15. 2. 2007 20:09
Vašek
Presne tak, Pavle. Kde hrajes? Stydis se za to, proto to nereknes?
15. 2. 2007 16:18
Pavle, Pavle...... Slovní hrdina jsi určitě, ale na rovinu. Těším se na koncert tvé bandy. Tedy, kdy a kde že to hraješ?? Jak že se prezentuje tvoje kapela? Co to jsou srágorky? Co je to Pavel? Jaký je cíl tvých literárních dílek?
14. 2. 2007 21:37
Pavel
Pro Vaška

Věř mi, že žena si na mé péro nestěžuje. Nechtěl jsem se asi tak do vás obout, ale znám vás dost dobře a myslím si, že by kapely na jednom ze 3 největšíh festivalů v Evropě což MOF je, by měla hrát kapela, která má nějaké obravdu dobré předpoklady, zkušenosti, diváckou základnu atd. Bohužel Daimonion to určitě není.

Myslím si že jsou dneska daleko známější kapely jako třeba DEBUSTROL, kterej na MOF nehrál a myslím si že do nich máte kurevsky daleko a dalších min. 15 let před sebou.

Šlo mi jen o to, že se prezentujete jako kapela, která hrála na MOF. Hrálo tam více kapel, ale ty mají něco za sebou. Vy nemáte nic. Muzika průměr, roky málo.

Přestante se teda prezentovat jako kapela z MOF a bude to v poho- Pokud někde najdu zase článek o Daimonion a že je tam prezentovaná zase jako kapela MOF, opět bude probíhat tato diskuze.

Dokažte to muzikou a ne falešnejma kecama srágorky.

Až na vás bude chodit prúměrně stačí 200 lidí na koncert, na kterém budete hrát samotná kapela, pak na MOF budete patřit, zatím na vás chodí 20 lidí
29. 1. 2007 10:29
1) Bylo by docela fajn, kdyby třeba každý "chytrý" garážmistr uvedl svůj e-mail a vystoupil tak ze stínu pana "inkognito". Nemá cenu polemizovat nad věcmi, co tu píše Pavel a Marek. Pavle a Marku! Obávám se, že je to právě závist a možná vaše doposud garážová kariéra, která vás žene k vašemu zhrzenému psaní (u pana Pavla to platí dvojnásob). Určitě existuje spousta kvalitních kapel, které nejsou nijak známé. Jak už tu ale spousta lidí napsala, k úspěchu JE TŘEBA právě hodně velký kus toho posraného štěstíčka, známostí (které vznikají i tím, že jsi někomu sympatický) a pak v neposlední řadě spousta dřiny při zkouškách a nějaký ten „skladatelský“ dar. Dalo by se samozřejmě jmenovat spousta dalších věcí, ale nikdo z nás není tak zkušený. Pavlíku a Marečku, napište sem nějaké termíny koncertů, kde je možno spatřit vaší kapelu a rád si vás přijdu poslechnout. Můžeme si pak sednout nad šálkem hodně hořkého čajíku a pokecat o meznících kvality, kde začíná úspěch a co všechno za ním stojí, kde začíná závist a pomlouvačství a trošku ten čajík potom ještě zhořkne, až si povíme co za tím stojí. Uděláme si takovou malou hudebně – psychologickou seanci a nemusíme pak blejt ty naše orální sračky do chatu, který by měl být asi spíš o kapele a ne o tom, kdo – co – komu a kdy udělal nebo neudělal. Zkuste být trochu konstruktivní :-) Jinak nic ve zlém.
27. 1. 2007 12:02
Robin ( www.nightfane.wz.cz ) | Rob.DIO@seznam.cz
Tak koukám, že je tu docela zajímavá diskuze:-) Abych řekl pravdu, tak kapelu DAIMONION jsem doposud vůbec neznal, ale před chvílí jsem si poslechl pár songů.:-) Hudba DAIMONION není až tak úplně můj styl, ale rozhodně bych jejich tvorbu, ani je samotné nijak nepomlouval, právě naopak. Jak už jsem řekl, poslouchám trochu jinej styl hudby, ale i přesto se mi jejich tvorba líbí. Kapele: Myslím, že si zasloužíte chválu...přeju hodně úspěchů.
26. 1. 2007 16:10
PVCak
Původně jsem neměl vůbec v úmyslu se k tomu vyjadřovat, ale po pročtení všech příspěvků mi to nedá.
Znám tuhle kapelu opravdu od počátku věků, ještě z dob, kdy byl i problém sehnat tu garáž, kde by se mohlo zkoušet a na jejich obhajobu musim říct, že ušli opravdu kus cesty a tvrdě na sobě dřeli, aby dnes byli tam co jsou...a mě osobně nepřijde, že by byli někde na vrcholu. Naopak za tu dřinu bych jim přál větší podia a plnější sály.
Nemyslim, že to co hrají je špatné, ale na to si každý udělá názor sám. Rozhodně si ale myslím, že jim chybí dobré kontakty, protože, kdyby je měli, tak jsou teď slavní a bohatí....takže vám milý Daimonioni preju hodně úspěchů, i když to bude ještě chvíli trvat, protože vás jen tak nahoru nikdo neprotlačí.
Ale každopádně trvám na tom, že to jsou fajn lidi, kteří jsou intelektuálně na výši a věřím, že by všem posměváčkům zavřeli ústa a to jen dobrými argumenty.
Mějte se všichni krásně:)
25. 1. 2007 23:28
Dante
Za sebe muzu vyjadrit plnou podporu Daimonionu, protoze podle meho nazoru a sluchu hudbni kvalitou oplyva, napady a hlavne smyslem. Hudba u kapely neni prostredkem neceho jineho, ale cilem tvorby...leda ze by se hraci dokazali dokonale pretvarovat a to v hudbe nedokaze nikdo. Nemam jedineho podezreni, ze by nekde neco meli nepravem, ze by jednali necestne. Kazdej chce to svoje hudbeni poselstvi predat co nejvice lidem a je uz na nich jak ho prijmou. Ja ho od Daimonionu prijimam s vdekem. Salut.
25. 1. 2007 23:18
Dante
Inu, dovolim si tvrdit, ze na hudbni festivaly typu "louka a pivo" v pripade Masters "beton, asfalt a pivo" Te hudebni kvalita nedostane nikdy. Takove festivaly jsou ciste kontakty a nebo prachy. Pokud tusim, tak u Daimonionu to bylo zcela ciste prosazeni, zduraznil bych slovo ciste, cemuz verim.

Pokud hledas hudebni kvalitu, zkus si zaplatit dve kilka a muzem se sejit v Agharte nebo Redute. Ale, tot otazka...casto i tam hraji stari znami v ruznych obmenach, tedy nejsou ty kontakty i tam? A proc se branis mit kontakty? Par kamaradu? Vzdyt to neni zadne prospecharstvi. Alespon ne v tehle sfere hudby, jsem si jist ze ani u Daimonion a dalsich kapel kluboveho hudbniho sveta. Pak tu jsou Jaksi Taksi, Vondrackova a bozsky Kaja...ale to bychom byli prave uz uplne nekde jinde. To bychom mohli resit ekonomickou diskuzi, protoze tady by slo uz o byznys a v tom neni uz nic lidskeho, co by nemelo pejorativni andech.
24. 1. 2007 16:46
Marta
Jaká potreffená husa??? když klukům někdo vyloženě nadává, tak si to přee nenechají líbit...
I když netuším, proč se do nich tak navážíte...
1. Je to dobrá kapela, která hraje dobrou muziku. Tuctový mi to rozhodně nepřijde.
2. Lidi v kapele jsou kamarádský, dá se s nima bez problémů mluvit ...
3. Že mají kontakty??? No a co??? Každej má nějaký... Tak jim je nezáviď. A snaž se ve svém okolí zjistit, kdo koho zná.
4. I kdyby byli nejlepší kamarádi cojávímkoho, tak je na Masters nevezme, pokud by za jejich hudbou nestál. Nevzal by si na triko, že doporučil propadák.
5. Pokud už kritizuješ, že ty kontakty mají, tak jim je nezáviď.
6. Je fajn, že ses dostal aspoň do kainu, kde OPRAVDU může hrát každý, ale to neznamená, že tam hrají jen špatné kapely.
7. Líbí se mi, co Daimonion hrajou.
23. 1. 2007 15:37
docela se tady bavíte!! Pravděpodobně jste šlápli někomu, kdo v té garáži zůstal na kuří oko. HUDEBNÍ BYZNYS JE O KONTAKTECH a pokud je nemáš tak budeš vrzat v garáži do smrti!!!! Taky je spousta garážových kapel co si myslí že jsou Iron Maiden všude na ostatní plyjou a pak si je poslechneš a zjištíš, že noty viděli z vlaku a umí dva akordy. protože do toho mlátí jak hluché do vrat tak jsou jedničky. A to že nikoho neznají je prostě spyknutí světa a nelze s tím bojovat.!!! Tak takový je ze sta 60!! Ti co makají jezdí po výměnných koncertech, jezdí zadarmo nebo sotva za náklady a mají to rádi je 30 ze sta. Těch deset procent je těch co mimo hraní najdou lidi, kterým se to líbí a mají kontakty, tím tuto kapelu dostanou dál než je ta garáž. Jak se znám s těmato lidma tak nikdo z nich nejde do projektů aby podporovat shit. Musí tam nějaká kvalita fungovat. Rozdíl je v tom že mně se líbí Iron Maiden a někomu Saxon. To je celej problém tak nevím proč některá kapela pomlouvá jinou. Ať si každej poslouchá co chce a hlavně nezávidí. Pro nás v kapele platí žij a nech žít. tzn nepomlouvej jinou tvorbu každej se na to svoje nadřel tak mu to nezáviď, i když to zrovna není tvoje parketa hudebního stylu!! ...sklenda... www.vidock.cz
23. 1. 2007 11:46
Chtěla bych poprosit všechny členy diskuze, aby se vykašlali na debatu kolem festivalu MastersOfRock. Podle mě tomu přikládáte větší význam, než to doopravdy má.

To Pavel: Kdo tu tvrdí, že jsem nej nej? Jedině ty:-). My to o sobě netvrdíme, máme hodně chyb a snažíme se s tim něco dělat.

PS: diskuzi u kulateho stolu se nebranime.
23. 1. 2007 00:13
Marek
Dante: ale tohle přeci vůbec nebylo o závisti, každý člověk by měl mít právo na to si splnit svůj sen, tohle bylo o hodnocení přístupu téhle kapely, zejména pak Jany k hudebnímu světu, kamarádi jsou dozajista důležití, ale prospěchářství a jednání bez skrupulí, kterou jsem alespoň já měl na mysli přeci neni o kamarádství, nebo se pletu? No nic, za sebe končim debatu, někdy to proberem radši osobně, ju? :-) Ať nemaj kucí blbej pocit z toho, že oni se nemaj za co schovat v hlubině internetu :-)

S úctou všem moudrým lidem v muzice
Marek (taky z několika kapel) :-)
23. 1. 2007 00:03
Marek
Ale chlapci chlapci....Troška míň ješitnosti by Vás nezabila, až se mi poštěstí být na Vaší akci, určitě za Vámi zajdu to probrat ústně, ale v podstatě vše důležité tady bylo řečeno, situace je v podstatě taková, jak jí tady pár lidí popsalo, neni v tom žádná zášť, je v tom jen podivení se nad tim, na co si hrajete...a na co vlastně vůbec máte...Ale jak jste všichni přisvědčili, potrefená husa... no :-) Jo a na mojí obranu, v Kainu sem v začátcích taky párkrát hrál...nic moc vzpomínka... ;-)
22. 1. 2007 22:45
Lesik Daimonion
souhlasim s vaskem.sit do nas takhle anonymne na internetu je cin na urovni 13-letyho ditete. Prijd nam to vsechno rict do ksichtu! jsem zvedav,jak si svoje argumenty obhajis v realny diskusi. a odpoved typu "nestoji mi to za to" beru jako jeste podtrzeni tvoji ubohosti. howgh a zdravim vsechny zdrave premyslejici lidi
22. 1. 2007 20:08
Vašek
Pavle, ty mas asi hodne maly pero, kdyz takhle vyvadis, co? Je mi te fakt lito. Jeste si nenapsal, v jaky kapele to hrajes? Nebo se za to stydis?
22. 1. 2007 18:57
Pavel
Nevím o jakém úspěchu mluvíte - to že si zahrajou na Mastru díky známostem podle mě není žádnej úspěch.
Úspěch je, že si kapela na Mastru zahraje díky dobré muzice, kterou ta daná kapela produkuje. Jenže DAIMONION nedělá dobrou muziku, ale tuctovou. Takovejch kapel je u nás mraky.
Nemám DAIMONION rád a důvody jsem už napsal, přesto bych klidně napsal "pokud by muzika byla dobrá" že je dobrá, ale ona není a v tom je ten problém.

PRO DAIMONION
Udělejte dobrou muziky, kterou nehraje dalších xxxx kapel a dosťante se na Masters bez známostí, pak se vám tady třeba omluvím, ale zatím si zasloužíte akorát posměch.

Chlubit se tím že hrajete tam a tam jenom díky známostem u mě není umění kapely. Jo smekám nad tím jak se snažíte díky známostem a to hlavně díky Janě, která se tváří jako hudební publicistka, ala www.ceskyrock.cz. Pak že nejsou konekce.

Sere mě jedna věc - kde berete tu drzost, prezentovat se jako kapela nej, nej. Nebejt známostem tak jste v pr.....

Jak už jsem psal - dokažte to HUDBOU kterou hrajete, ne známostma

A to jaký jste lidi???
O tom jsem již psal v minulém příspěvku a svůj názor neměním. Když něco chcete, tak to jsou vám známosti dobré, ale když něco chtějí známosti po kapele, najednou nic, tel. nefunguje, nebere se atd,

FUCK YOU DAIMONION

PS: POKUD SE NEBUDETE SNAŽIT A NEPROSADÍTE SE BEZ ZNÁMOSTÍ, budu do vás šít jak to jen půjde a určitě nebudu sám

22. 1. 2007 18:28
Dante
A co se hudebni kvality tyce...myslim, ze tvrzeni, ze umeni je zalezitosti elit trosku pravdive je, ale. Opravdu kvalitni hudba by mela mrazit v zadech, nabidnout mnoho zajimaveho tem vzdelanejsim a hloubeji ji vnimajicim, pritom byt ale stravitelna, urcite by mela mit smysl, mit myslenku, mit naladu, mela by byt radosti jak pro tvurce tak pro posluchace, ma-li byt nekterym urcena. Pak by mela i byt jakymsi poselstvim. To je podle meho nazoru pak kvalitni hudba.
22. 1. 2007 18:23
Dante - z mnoha kapel :]
Myslim ze velevazenemu panu Markovi tady uteklo, ze v hudbe je dulezita tolerance a sebezapreni...hlavne v oblasti co se zavisti tyce. A nejaka skromnost tez neni od veci. A ona nesnasenlivost mezi kapelamam, staci jedno vstricne slovo a hned se hraje lepe. Odpor byva jenom z pocatku a vzdy je stejne jenom dusledkem te ubohe zavisti. Nerikam, ze to je ceske, protoze verim, ze neni. Zavist je vsude :] A kontakty taky...v praci, zabave, cestovani, hdube. Jenze dobre kontakty nejsou dusledkem stesti, nejsou dusledkem podrazu a utilitarismu, "karierismu" ale opacne skutecnosti nez lina hudba hole nestesti a hlavne jsou dusledkem kamradstvi. Hudebni kvalitu clovek neziska jen tak, jedna z dulezitych veci je inspirace a ta se ziskava od lidi schopnejsich...vetsinou tech samych jako jsou ty vase "kontakty". Tedy bych nebral mit nekoho znamejsiho za kamarada jako minus, prave naopak. Hudebni svet je malej a mel by bejt kamaradskej. Ta nevrazivost je tvorena temi, kteri se tvrdohlave snazi prorazit skrze svou "prece uplne nezavislou a inteligentni hudbu" a tech kteri na to jdou pres ztratu cti, jmena a hrdosti. Temi, kteri nadavaji a vyvolavaji hadky, kritizuji po strankach ktere do hudebniho sveta vubec nepatri. Zpatky...proste rovnovaha je nejlepsi a bez kapky sebezapreni to bude akorat horsi. Marku, nech se inspirovat, sdilej hudbu a radost. Neprojevuj na verejnosti slabiny sveho charakteru.

A abych dorovnal sva tvrzeni, neuvazoval jsem v nich nad svetem ktery neni hudbou ale byznysem. To bych vyrazne rozlisoval, i kdyz sam radsi nebudu soudit, kdo je kde.

Taky by se to dalo vzit tak, ze nekdo splha pres mrtvoly v praci a pak ma prachy na hudebni vybavu a nekdo ma fajn vedeckou praci za malo penez a tak chce neco malo dostat i z toho hrani aby se mu ty drahy nastroje zaplatily. Na tom neni nic spatnyho. Jen vynechat ty mrtvoly.
22. 1. 2007 17:10
Haymar
V clanku se mluvi o nevrazivosti mezi kapelama a prask!...uz to tu na foru jede. Jakmile ma nekdo trochu uspechu a stesti, hned je tercem nadavek a kritiky, ale to je ta nase ceska-mila povaha! Daimoniony uz sem sice dlouho neslysel/nevidel, ale 2 roky zpatky jsme s nima nekolikrat hrali a byli v pohode, vymenne koncerty vraceli, namysleni nebyli. A propo, taky by me zajimalo, jak byste - Pani hudebni znalci - definovali "kvalitu"? Kazdej hraje co ho bavi - pokud to dela poradne a uprimne, pak v tom nevidim problem! A kdyz se mi dana muzika nelibi, tak ji proste neposloucham, ne?!

Hudbe zdar (vse zle a blbci pryc)
Cauves, Martin H.
20. 1. 2007 17:34
Lukáš
To Marek: kapelu Daimonion znám už několik let a myslím, že na sobě hodně zapracovali.
Nevím, proč jsi vůči nim tak zahořklej... Že by ses zakoukal do Jany (popřípadě jiného člena kapely) a on/a tě nechce??? Nebo jim prostě obyčejně závidíš, že hráli na Masters, protože ty ses s kapelou ještě nevyhrabal ze zkušebny ani do toho opovrhovanýho Kainu??
Je to dobrá kapela, která se prosadí i bez pomoci, ale proč nepomoct? Od toho kamarádi, popř. známí jsou...
19. 1. 2007 14:17
Lesik Daimonion | n4sa@seznam.cz
teda,pan Marek prekvapuje kazdym radkem.No a Pavel,stary provokater.stale cekam o tu debatu o gaymetalu,protoze bych si to rad seriozne prodiskutoval.Ale takovyhle rypance zpoza prezdivky na internetu..
17. 1. 2007 22:05
Ivoš Daimonion | dusivo@seznam.cz
To Pavel: Vidim ze ta odpoved v rozhovoru s nesnasenlivosti mezi kapelama se neminula ucinkem...
16. 1. 2007 19:59
basák na 6
Tak to se omlouvám, kvůli snaze o stručnost to bylo špatně pochopeno - myslel jsem tím, že se nahoru (výš) dostanou i horší kapely než jiný, ketrý zůstanou hrát v garáži. Jestli naše muzika neni zábavná, tak se s tim asi moc dělat nedá - děláme, co se nám líbí a co nás baví. Často je nám vytýkáno, že nám chybí hitovost... Nechceme dělat za každou cenu muziku, která se bude líbit.
16. 1. 2007 18:46
Vašek
Pavle, ty jsi z nějaký kapely, co hrala s Daimonion? A teď nadáváš na to, že s nima zase nehraješ? Jen se ptám. Já chodim na hodně jejich koncertů, dění v kapele docela sleduju. Co vim, tak se snaží výměnné koncerty oplácet.
16. 1. 2007 16:32
Luboš
no obávám se, že ten kdo to začal tvrdit jsi byl právě ty...mrkni do svého prvního příspěvku.....kde jsi zmínil, že všechny kapely se dostávají nahoru přes známosti a na kvalitě hudby příliš nezáleží.....trochu jsi se do toho zamotal...každopádně, ať vám to vyjde, ono i ne všechny známosti jsou stálé a v týhle branži to platí dvojnásob...
16. 1. 2007 16:15
Marek
No, tak aspoň vidíte, jak to viděj lidi okolo...no já vás tedy znám a minimálně s tím, že ti lidi nějak nechoděj a ta muzika moc zábavná neni bych souhlasil....
16. 1. 2007 14:56
basák na 6
To: všem
Rád bych si někdy pohovořil naživo, mohlo by to bejt zajímavý. Trochu mě mrzí, že bylo vytaženo to "ztrávili"... Trošku ale cítim jinou věc - znamená to, že když někdo využívá známostí, že hraje nezajímavou hudbu? A že se protlačuje "za každou cenu" ?Tvrdil tu snad někdo, že ten, kdo nemá známosti dělá nezajímavou hudbu? Uznávám, že češtinu zanedbávám a zapracuju na nápravě.
16. 1. 2007 14:32
To sme netušili, že to tady bude tak "vostrý". Jen tak dál!!!

Pavel: Ty nás znáš osobně, že tohle tvrdíš?
16. 1. 2007 12:50
Pavel
No jak to tady čtu:
Daimonion je parta, která akorát dokáže využít lidí, ale nic za to nedává. Výměnné koncerty nevrací a jsou to pitomci namyšlený - jeden jak druhej. Každej z nich si myslí že je hvězda.
Co se týká Mastru??? - to raději komentovat nebudu - protože bych opravdu musel být sprostej.
Prostě DAIMONION nebrat - nikdo na to nechodí a muzika je strašná a lidi v D. blbci.
16. 1. 2007 00:24
Jana
Tak samozřejmě hrajem muziku, která se nám líbí. Kdybysme hráli něco, co nás nebaví, tak u toho nevydržíme. Ale tu mediální stránku nejde ignorovat. ( Viz Ewa Farna, tý se asi nikdo neptal, tý jenom řekli "Zpívej!"... ). Prosazovat něco, čemu neveřim, je na pytel. Ale preludovat si v garáži taky neni nějaký vzrůšo. Pravda je prostě na obou stranách, jak už to tak bývá...

Marek: ...právě kvůli tý gramatice "basák na 6" hraje na basu a nevěnuje se novinařině:-D

jo a basák na 6 je náš basák, protože basáka na 6 máme jenom my:-D
15. 1. 2007 21:17
Marek
basák: kdybys radši místo garáže chodil do školy, pak bys věděl, že se píše strávená a ne ztrávená... be clever!
15. 1. 2007 17:22
Luboš
asi je to naivní, ale my věříme, že i na kvalitě hudby záleží, v opačném případě je to trochu smutné a tahle cesta myslím nemůže uspokojit ani tebe ani žádného jiného nadšence do hudby, protože to je to, proč to všichni děláme, dostat k lidem naši hudbu a nadchnout je pro ni, ne protlačit přes kamarády za každou cenu jen pro pocit úspěchu.
Zkušeností je spousta, my se snažíme spíše o druhou cestu a věř, že existuje...ale přesto, díky za upřímnost a hodně štěstí, a ať tu cestu tedy nemáte tak tvrdou jako ostatní, každý ty známosti opravdu nemá a přesto může dělat velmi zajímavou a kvalitní hudbu a my bychom o ni neradi přišli.
15. 1. 2007 11:57
basák na 6
Já, když jsem začínal, měl jsem podobný názory a pak jsem kvůli tomu s hranim na chvíli přestal. Prostě to tak funguje. Všechny kapely se dostávaj nahoru přes známosti a na kvalitě hudby příliš nezáleží. Takže buď nejlepší léta ztrávená v garáži, nebo kamarádi na Masters. Pokud existuje cesta jak se dostat na Mastrs jinak, rád si nechám poradit... nestyděl bych se za to.
14. 1. 2007 01:00
Marek
Jana: myslíš hraní v Kainu, kde může hrát úplně každej? No nevim.....nebo to, že ste hráli na masters přes kamarády a že o vás píšou v internetovejch magazínech kamarádi na oplátku, že ty napíšeš o nich? no nevim nevim.....
13. 1. 2007 17:01
Jana
hmm:-), to je otázka názoru. Podle mě jsme momentálně v nejlepší fázi, která kdy nastala. ( Ikdyž zrovna neděláme předkapelu Kabátům. ) Takhle nas to baví, nehádáme se, děláme si co chceme...
13. 1. 2007 11:02
Marek
Škoda, že v reálu to je trošku jinak s tou cestou vzhůru, že Jani? :-)

 Přidej nový komentář: 
Jméno:  
Text:
Opište  
Hlavní menu
Placker.cz:
Vyhledávání
NEW komentáře
K magazínu:
Komentáře ke kapelám:
Butterflies
(23. 5. 2012 - 07:27)
Karel a my
(19. 5. 2012 - 13:56)
Ortel
(19. 5. 2012 - 10:47)
Radek Kurc & Friends
(15. 5. 2012 - 12:46)
Dead Daniels
(14. 5. 2012 - 09:14)
Metalshop.cz
Metalshop.cz
Kytary - přívěsky
Trička Rockmag.cz
Nabízíme trička Rockmag.cz - velikosti - M a XL. Cena za tričko: 160,- Kč Zabalení a zaslání poštou v ceně. Kontaktujte nás ZDE.
Inteligentní plastelína

Uživatelé
Obaly BOXX
Nejnovější kapely
Nejnovější firmy
!Soutěž!
Hledáme !
Hledáme redaktory, kteří by měli zájem dělat rozhovory či recenze CD.
kontaktujte nás zde...
Bug report
Chcete zpestřit váš web?
Máte své CD?
Vydala vaše kapela vlastní CD? A chcete aby se o něm vědělo? Pošlete nám ho k recenzi.
Kontaktujte nás!
Odkazy



Hudební inzerce





TOPlist