Stríbrné prívesky na Darkont.cz



Detail kapely

Ortel - Diskuse





8. 12. 2016 08:46
Rastislav
Václave, bude to trochu jinak. Vzhledem k zalidňování planety budou konkurenceschopní ti, co budou mít půdu, hospodářství a budou to umět zužitkovávat (ale také ochránit), stejně jako ti, kteří budou umět něco vyrábět. Něco, čeho bude zapotřebí. Nevím, co děláš u té firmy ty, ale lidé vyplňující formuláře, vymýšlející lejstra, stejně jako nejrůznější kouzelníci marketingu (nic proti, mě samotného marketing baví a rád pozoruji, jak ho firmy dělají) přičemž nic jiného neumí, nebudou šiřiteli genů, které přežijí. Ostatně, tento typ lidí se do množení ani moc nehrne. Pokud jde o tebe a zejména tvé děti, ty budou vykořeněny. Nebudou mít kořeny, nebudou mít domov, budou jako bárka houpající se na velkém moři, která je bez naděje na zastání vystavena silnějším či odhodlanějším. Lidstvo k větší inteligenci nespěje, všimni si, v jakých regionech dochází k většímu množení. A budou-li se ti inteligentnější propojovat v rámci globalizace a migrace s těmito, tak rozhodně k žádnému zvýšení kvality mozků nedojde. Svět se stane rejdištěm různých bojůvek na území států, na území měst i na území jednotlivých regionů. Inspirací by ti mohlo být, jak tomu bylo za časů Velké Moravy či v počátcích Českého státu. I když má lidstvo modernější prostředky, historie se za podobných situací musí zákonitě opakovat a také se tak děje. Co se bude dít v Evropě a v USA, bude mít absolutní podobnost s kmenovými válkami v minulosti. Myslete při výchově dětí, kterým upřímně přeji úspěšnou kariéru, a jejich výbavy do života i na to, že ta situace může nastat okamžitě.
7. 12. 2016 17:15
občan Č.R.
Skupinu ORTEL jsem dřív neznal. Reakce na Slavíka mne ale přiměla si ji prověřit. Nechápu, jak může někdo vůbec porovnávat jakéhosi Banga s touto skupinou. Bango je hnusný vulgární odpad, kterému by mělo být zakázáno tyto vyloženě primitivní výkaly prezentovat veřejně. Jako zpěvák nepřichází v úvahu, je to primitivní nic neumějící raper, který může oslovit opravdu jen úplné debilky. Měl jsem rád Kryla a teď mám rád i skupinu ORTEL
7. 12. 2016 12:39
for Medvěd
A ty nejsi anonymní chudáček? Ty debile!!! Ke všemu se zastáváš kreténa Tomáše Hnídka - Ortela, který v minulosti a věřím, že i teď má v oblibě SS, Adolfa Hitlera apod. Tak kdo je tady chudáček?!
5. 12. 2016 18:14
Mejla
Tomáš Hnídek - jeho kapela Conflict 88 jeho píseň Rudolf Hess!!! Tak kdo nechápe, že je to nenávistnej FAŠISTA a radikální neonácek!! Jak mu tady někdo může říkat vlastenec?? Dyť on oslavuje režim co nás chtěl všechny vyhladit!!
4. 12. 2016 19:41
Hela
Ja budu poslouchat a chodit na koncerty mam stejny nazor jako jsou slova v pisnickach migranty tu nechci cechy cechum
30. 11. 2016 17:12
Franta
Tuto neděli jsem si poprvé poslechl skladby Tomáše Ortela. Důvod byl prozaický-neznal jsem ho a ani kapela mi nic neříkala. jeho druhé místo mne zaujalo a to hlavně z některých záporných ohlasů a komentářů. A také mne udivilo,že jeho skladby nejsou vysílány. Proto mne nedalo a vyhledal jsem dostupné skladby. A mohu za sebe prohlásit-Tomáš Ortel dostane příští rok ode mne hlas.Jeho skladba - Zůstaň mým domovem je prostě úžasná. Ale i jiné sklady mne oslovily.
30. 11. 2016 12:49
medvěd
ty anonimní chudáčku, nikomu nenadávej doblbečků. Souhlasím ,sračky žereme a všem je to jedno. Ale co kdo řekne, co kdo zpívá, co kdo sleduje to má velký bratr sakra pod kontrolou.Dobu si pleteš ty.Vzpamatuj se a hlavně nikomu uboze nenadávej.Hodně zdraví .
30. 11. 2016 12:25
for Medvěd
Jenže ony žádné komise neexistují. To si pleteš dobu. Tak jak se zde nekontrolují potraviny, protože veškeré kontrolní orgány byly zrušeny pro blbečky jako ty, aby se mohli chvástat jakou tu nemáme demokracii! A přitom tady žereme polské hovna, šizené značkové potraviny z německa apod. A s hudbou je to stejné. Ortel je hudební odpad. Po hudební stránce zní jak každá kapela někde z vesnice. Co umí 3 akordy. Hnídek je totální nepěvec stejně jak Krajčo a jemu podobní. A texty? Škoda mluvit.
Kdyby existovala, tak Landa za Orlík už dávno sedí a Hnídek s celou kapelou Conflict 88 s ním !!!!!!!!!!
29. 11. 2016 13:34
medvěd
Pořád se tady někteří oháníte neonacismem, ale víte vůbec co to znamená,nebo jste to někde slyšeli a jenom to papouškujete,aby jste se někomu zavděčili.Napřed si doplnte vzdělání. V textech ORTELU zatím ŽÁDNÁ komise a bylo jich hodně , nic závadného neobjevila. A to mi věřte, že se určitě snažili něco najít.Takže brzděte.Chceme snad demokracii.Zakazování kapel to už tu bylo.
29. 11. 2016 12:58
Neonacista ORTEL
Tomáš Ortel dřív působil v neonacistické skupině Conflict 88, jejíž název odkazuje na nacistický pozdrav Heil Hitler. Ve svých textech například vyzývala: „Sražte konečně na kolena ty židovský psy”. Ortel prohlásil, že svého působení v kapele nelituje, ani se za něj nestydí.
29. 11. 2016 12:22
Hnida Hnídek alias ORTEL
Hudba jak kapela z každé jiné vesnice, texty pro mentály co si potřebují řešit své ego a zpěv jalová kráva = ORTEL.
29. 11. 2016 10:26
medvěd
Václave , Václave, mícháš dohromady jablka a hrušky a nevíš o čem mluvíš. CHybí ti trochu vlastenectví a láska k tomu, za co snad i tvoji rodiče bojovali. Doufám, že se tvoje geny příliš nerozšíří. To by byl konec světa.A ještě k ORTELU. Jejich texty mají hloubku a vyjadřují názor většiny i když zatím mlčící. To, co se kolem skupiny ORTEL nyní po slavících děje,je pro ni ta největší reklama. I lidé, kteří ani nevěděli, že tato skupina existuje, shání jejich texty a opravdu se to líbí. Zamysli se ty rádoby světoobčane Václave. Jsi trochu mimo mísu.
28. 11. 2016 22:24
Václav
Nacionalismus Ortel nevyjímaje je v dnešním plně globalizovaném světě jen zaostalé zpátečnictví. Na rozdíl od některých zaostalých lidí neznajících nic jiného než český rybník, kteří jsou i z tohoto důvodu do buducna nekonkurenceschopní,takže kvůli přirozenému výběru prostě jejich geny vymřou. No, já sám jsem většinu svého života zaměstnancem plně mezinárodní firmy Benettona a tím doma všude na světě,a proto i geny mých dětí budou žít po celém světě dál. To je ta správná cesta evoluce, k tomu směřuje lidstvo jako celek na celém světě včetně naší země a sice k větší inteligenci a většímu propojení. A pár českých hrubiánů s Ortelem v čele tomu nezabrání...
28. 11. 2016 20:52
ViK
Afrožide Tvoje mentalita je na bodu mrazu,ale podle Tvé reakce na příspěvek MANKY soudím že si nějaká KOFOLA.......(ROM) pomůcka pro Tebe,jako že Ti nedojde co To je KOFOLA
28. 11. 2016 19:24
ViK
1923 Ty si tupec,že ani nevíš co za sračky vypouštíš z huby....Pochybuji, že si pochopil jeden jedinej text...Ty vidlaku
28. 11. 2016 19:16
medvěd
co to máme za politickou elitu, která se nebojí islámu, ale bojí se slov písní skupiny ORTEL. Je to sned proto, že tato slova otevřela mnoha lidem oči, že se nebojí říkat pravdu,která se někomu nelíbí. Arogance našich politiků je nekonečné. Občan pro tyto novodobé PÁNY neznamená nic.Ptám se, kdo vás ale volil. Kdy se budete občanům zpovídat.Říkejte lidem pravdu a nebudete se muset bát slov písní
28. 11. 2016 18:28
Milos
Pestoze skupinu ortel vubec neznam precetl jsem si text mesita.. vetsina naroda se tim musi souhlasit. Je potreba nazyvat veci pravymi slovy...cikan je cikan a ne nejaky umele vytvoreny vyraz rom. Otevrete si ottuv slovnik a ten je podstatny, co se tam pise o cikanech plati dodnes.
A co se tyka cirkve krestanske...prectete si knihu hrisni papezove...fakta...jak cirkev ziskala majetek, jak znasilnovali papezove jeptisky na oltarich a delali orgie...a co se tyka islamu je potreba postavit jej mimo zakon a vsechyn muslimy kteri chteji praktikovat sv nabozenstvi vyhostit z cr i s celou rodinou. At si sv tradice udrzuji nekde v pousti.Volit jen tu stranu ktera se o to postara a ochrani nase obcany.
28. 11. 2016 13:56
medvěd
Jen dovětek. Připojuji se k mirdovi a souhlasím se vším co napsal. A nejsem sám.
28. 11. 2016 13:25
medvěd
je velice tenká čára mezi vlastenectvím a xenofobií. Ortel tuto čáru nikdy nepřestoupil a jejich písně mají duši.Jsem staršího data výroby a Ortelu fandím.Lidi čeho se bojíte. PRAVDY.Podívejte se kolem sebe, ole otevřete při tom oči.Ty lži a keci v televizi a rádiu, lži našich politiků.A proč se bojí skupiny jako je ORTEL.Kdyby měli mocipáni čisté svědomí tak se nemají čeho bát.Lidi pravdu poznají, proto ORTEL dopadl ve slavíku tak jak dopadl. V tom je demokracie a snad všichni chceme. Kluci z ORTELU motorkáři jsou s vámi.
28. 11. 2016 10:18
Míla
Skupina ORTEL a její zpěvák Tomáš ORTEL má neskutečnou odvahu veřejně k nám promlouvat a svými texty říká to co my si myslíme a cítíme. Aspoň ta jedna polovina národa. Mluví nám ze srdce. Je přímý, otevřený. Konkrétně skladba zůstaň mým domovem by měla být i pro nás všechny prosbou, aby nám vlast, naše zem zůstala. Podívejte se proboha na videa z ostatních států. Německo Francie, Anglie atd. Co se tam děje. Jak se tam přistěhovalci chovají a řvou už teď ,že jim tam všechno patří a že je to už teď jejich zem a policie je proti jejich násilnostem bezbranná.
A skladba MEšITA jen ukazuje skutečnost. Zapoměli jste ukázky poprav jejich zajatců jak jim uřezávají hlavy? Podívejte se prosím na ty videa, co se tam děje!! A až nás tady zaplaví ty hordy, kteří jsou za našemi hranicemi, tak budeme tu žít opravdu ve strachu. Bude ale opravdu potom pozdě.Naši představitelé nedělají nic, aby tomu zabránili.Vedou jen žabomyší války o moc a o to aby získali voliče. Tím, že se nestarají o záchranu naší země, je stejně nikdo volit nebude pokud se nevzpamatují a nebudou už konečně něco dělat.
Skupina ORTEL nás nechce strašit, pouze nám připomíná, aby jsme na to nebezpečí nezapoměli. A náš domov potom takový jaký ho známe už opravdu nebude. Můžeme se pak ptát, ne zpívat, kde domov můj. Je mi z toho smutno a cítím také tu beznaděj, že se nepodniká nic na naší obranu.
My starší generace to možná nějak doklepem, ale co vy mladí a vaše děti? Jaký bude jejich domov? Teď se ale hlavně bude pomlouvat, zastrašovat a stíhat ty co jim naše země není lhostejná.
28. 11. 2016 09:15
Míla
Lidi, proboha proberte se. Skupina ORTEL získala ocenění na slavíku proto, že tam poslali hlasy ti co je tato skupina oslovila a líbí se jim .Tak jako dostali hlasy i ti ostatní.Někomu se to nemusí libit, ale je to skutečnost. Bohužel již dokonce nově jmenovaný ministr uvažuje podat na ně trestní oznámení a snad i monitorovat lidi kteří chodí na jejich konzerty!!!!! To je ta naše demokracie ? Je to vláda, kterou jme si my lidé volili a očekávalo by se od nich, že budou naslouchat hlasů lidu. Ne jen určité skupině, anebo co oni uznají za vhodné. Demokracii jsme si zvolili a musí se dodržovat. Platí to pro každého i ministra !
My co nás skupina ORTEL oslovila, postavme se za ně pokud to bude nutné. Nenechejme je teď v této situaci samotné. Nebuďme zbabělí!!
Patřím do starší generace a nestačím se divit!! Tímto nás pan ministr i vy ostatní co by jste ho chtěli umlčet jen dokazujete, že ta tzv. sametová revoluce byl opravdu jen jeden velký podvod na nás všechny, kteří jsme tomu tehdy věřily. Náš národ je rozdělen min. na dva tábory .To se ukázalo po volbě prezidenta. Těm co prohráli zůstala v srdcích zloba a nenávist.
A jen tak se nevzdájí.
27. 11. 2016 19:26
Eva
Přiznám se, že jsem skupinu Ortel neznala ,jen jsem slyšela proti nim neustále štvát, dnes jsme si po shlédnutí včerejšího Slavíka stáhli jejich písničky a mají výborný a pravdivý texty.Ten kdo je pomlouvá je asi hodně zabedněnej a nerozumí jim .Jen tak dál.Z těch posluhovačů každého režimu viz M. David je mě zle.A kdo dal neznámemu Pekaři právo takto mluvit,sám nic nedokázal a bude nám tady kázat -blbeček.Je mě 58 ale tato skupina se mě i mému muži líbí.Hlavně ty texty.
27. 11. 2016 09:51
afrožid
@Manka: Vypni si ten Caps Lock, ty stará tupá píčo!
28. 8. 2016 21:43
1923
ortel je proste totalni sranec ktery je vhody pro vidlaky...
30. 7. 2016 15:01
Geiss
Kluci, doufám, že se nenecháte odradit a budete skládat a zpívat dál, co jen to půjde... :-)
19. 7. 2016 12:02
Manka
JE MI SICE 70 LET, ALE NAŠTĚSTÍ MI TO JEŠTĚ MYSLÍ. DĚKUJI,ŽE JSTE. JENOM NAŠI MOCIPÁNI VÁS NĚJAK BLOKUJÍ.JEŠTĚ ŽE JE INTERNET.ZDRAVÍM Z PLZNĚ
15. 7. 2016 09:36
Mirda
Největši fašouni,rasisti, hovada a bezmozci jsou v GNWP, ANTIFA, NESHENUTÍ, DUHA, GREENPEACE, GENERACE21 a podobných havlistických žumpách. Proti takovym je Ortel/Hnidek tolerantní stoický filozof s obrovským nadhledem.
17. 6. 2016 12:56
lumča
Dnes pan Hnídek oslavuje. Jeho oblíbený vůdce má dnes svátek.
13. 6. 2016 02:37
PAX
Než začnete srovnávat tento hudební odpad (jinak to nazvat nemůžu) s Karlem Krylem, laskavě si přečtěte jeho texty či poslechněte jeho hudbu. Pokud jste průměrně inteligentní, ten rozdíl vám hned dojde.
1. 6. 2016 04:37
Vlád Rybicka
Ortel skupinu jsem vůbec neznal. Velice mne zaujala jejich píseň Mešita. Kde se tato píseň dá koupit? Neziju v současném Cesku. Jejich písně nelze koupit na iTune taktéž.
30. 5. 2016 13:01
Pro zastánce Ortela, pro ty blbce, kteří nechtějí migranty. I vy máte díky podpoře Nato, Zemana krev na svých rukou!
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/404676-valka-v-syrii-uz-si-vyzadala-280-tisic-zivotu.html
19. 5. 2016 12:14
?
Tak snad ty sračky co tvoří nebudu označovat hitem?! To nemyslíš vážně, že ne?
Je to hudební SHIT!
30. 4. 2016 09:30
Mirda
?: Proč shitem? Lidi nejsou blbí, vidí co se děje i když se je sobotka s ostatníma zmrdama snaží přesvědčit, že černá je ve skutečnosti bílá. Lidi chtějí klid a bezpečí, ideologie jsou jim u prdele. Klid a bezpečí je to poslední "zlato" co této rozkradené zemi ještě zbylo, a takzvaná vláda se snaží zničit i toto. Ortel/Hnídek jenom nazývá věci pravými jmény, nikdy nikoho neupálil, nikomu neuřezal hlavu, nikoho nenutí, aby věřil nějaké tupácké ideologii, nikde nenechal vybuchnout bombu, po nikom nestřílel. Že se neposral z korektnosti, jo to je asi jeho největší zločin, že.
28. 4. 2016 12:53
?
Mirda: Kdybych zde vypsal všechny důvody co jsi napsal i ty, stejně by se někdo ozval, že tam chybí to a to. To dá rozum.
Já jen popsal spojitost se shitem o islámu, který proslavil Hnídka. A o kterém je zde řeč.
15. 4. 2016 17:47
Mirda
Jo aha, tak Petr maká jak blbej a má hovno, ne proto, že klausova privatizace, kde si Koženy nakrad 700mld Kčs, a další další, ne kvuli restitucim všeho možneho, ne proto, že kdektera kurva zde ze statniho rozpočtu rozhazuje miliardy za předražene zakázky, ne kvuli promrdanym arbitražim a neschopným vládám, ne proto, že bankovnictvi, prumysl, energetika,komunikace, zemědělstvi je v soukromych a většinou zahraničnich rukach, ale proto, že Rusaci v Syrii... No tak to jsem se zas něco dověděl od turbostudenta politologie.

A co se tyče Ortela/Hnidka - proboha, ať si každej věři v co chce, slavi si narozeniny koho chce, zpiva si o čem chce, neni zde totalita. Islamšti fanatici ale nevaděj, že, ti ať klidně vražděj nevinné a ničej, co se jim nelíbí.
14. 4. 2016 13:03
Nemístné?
"Vlastinka:Já bych se velice ráda přidala k těm, kteří skupinu Ortel uznávají. Přiznám se,že jsem jejich písně slyšela poměrně později, ale opravdu třeba z Mešity má člověk husí kůži.A akcentovat, že zpěvák se jmenoval Hnidek, je zcela nemístné...".
Proč je nemístné, lidem opakovat, že Ortel je vlastním jménem Hnídek? Ten Hnídek, který v minulosti uznával jen čistou rasu, slavil narozeniny Adolfa Hitlera apod? To je skutečnost, minulost, kterou Hnídkovi nikdo neveme!
14. 4. 2016 12:58
To je vše hezké, ale?
"Petr:Řikejte si co chcete ja mam dvě děti a proto jsem proti těmto migrantum. Mame barak na severu čech musime dělat hodně hodin přesčasu..."
To je vše hezké, ale? A víč proč makáš jak blbéj? A stejně máš hovno? Protože tvoje hlavička nějak nechápe, že kdyby NATO i s podporou ČR a Rusáci se nesrali do zemí po kterých jim je hovno, nemusel by tento zkurvený stát cpát tolik miliard ročně do armády, zbraní, které Zeman ještě s úsměvěm blba rozdává v Sýrii apod. Tyto miliardy by se pak mohly použít třeba jako podpora pro mladé rodiny, pro výstavbu obydlí apod. Až ten barák postavíš přeji ti, ať se i zde bude srát nějaký stát a i ty přijdeš o střechu nad hlavou, své děti, manželku... Pak budeš utíkat před válkou někam a nějaký zasraný Ortelovec ti řekne: JÁ TĚ TADY NECHCI! Pak ti možná vše docvakne, ale to už bude pozdě...
13. 4. 2016 20:46
Vlastinka
Já bych se velice ráda přidala k těm, kteří skupinu Ortel uznávají. Přiznám se,že jsem jejich písně slyšela poměrně později, ale opravdu třeba z Mešity má člověk husí kůži.A akcentovat, že zpěvák se jmenoval Hnidek, je zcela nemístné. Jsem fanda této skupiny, jejich texty se mi moc líbí a to nepatřím k nejmladším. Kdybych někdy měla možnost, jistě bych na jejich koncert šla.Nevím, zda by někdo z kritiků byl schopen napsat takovou píseň, ze které mrazí.
13. 4. 2016 20:14
SVOBODA PROJEVU
Podle mého mínění je zvrhlé odsuzovat lidi jen za názor nebo výroky – a to JAKÉKOLIV. Věřím, že paragrafy vztahující se k názorové svobodě a svobodě slova nemají v právním systému co dělat – bez ohledu na to, zda některé výroky jsou či nejsou morální. Nejde o to, CO kdo říká, CO si myslí, jestli nás to pobuřuje. Když někdo bude popírat dějiny, je v pořádku mu NAMÍTNOUT, že se strašlivě mýlí, je namístě ho politovat za takovou idiocii; není ale podle mého soudu v pořádku TRESTAT jej za jeho vlastní blbost.

To je princip, který definuje svobodu. Když na něj rezignujeme, postupně se jako společnost sami staneme těmi, jejichž propagaci dnes zákon zakazuje.
2. 4. 2016 09:46
Petr
Řikejte si co chcete ja mam dvě děti a proto jsem proti těmto migrantum. Mame barak na severu čech musime dělat hodně hodin přesčasu. Maželka dělá ve velke firmě kde občas zaměstnaj ruzný cizince a oni nemaj ani poněti na co je zachodová misa takže je vedle nich dost hromadek. A tohle nam sem budou tahat ve velkym? Jsem proti. Maj jinou kulturu jinou mentalitu sem nepatřej. Takže v patek v Liberci na ORTELU a všechny co jsou proti mi jsou u PRDELE.
1. 4. 2016 06:39
Mirda
To je přesně ono, obrovská nedůvěra a narůstající nenávist k tomuto systému, kde ruka ruku myje, kde kterýkoliv nýmand úřednik může buzerovat kohokoliv "obyčejného" ,kdo neni zrovna cikán, nebo nepřízpusobivý, kterýkoliv exekutor, sociální pracovník, protekční byrokrat má možnost zničit "obyčejnou českou" rodinu za podpory "českého" státu, a jen čeká na každy špatný krok "obyčejného českého" člověka. Do toho banda havlistických bezmozků a všelijakých rádobyumělců a "intelektuálů" s turbodiplomem, kteři na nás budou pokřikovat cosi o naší vině, přát nám válku, tahat sem dalši cikány a nepřizpusobivé, a tak ničit a rozvracet ze všech sil to dobré co v Čechách ještě je, což je relativní klid a bezpečí venkova, plynoucí z dočasného nezájmu "nepřízpusobivých". Ale když tyto "elity národa" mají udělat něco pro naše mladé, tak to leda inkluzivní školy, do kterých samy by svoje děti neposlaly ani omylem. A tak by člověk mohl brečet do nekonečna a jen hledat další a další podrazy a kurvárny proti národu, a ptát se, co se to s náma stalo, kde je ta příčina a chyba, proč věci jsou tak jak jsou. Však kdo chce, může "do KLDR", nebo si třeba chcípnout pod mostem, system mu v tom rozhodně bránit nebude, takže jsme SVOBODNÍ.
30. 3. 2016 20:40
Kuchtik79
Už mám všeho dost a musíme něco dělat , mysleli jsme že je po 89 , ale tahle doba trvá a ruka ruku pořád myje a spravedlnosti se nikoliv nedovoláš .Já jsem za to se dát do hromady a tem Skurvencum dát na prdel , mě šikanuje stavební uřád 3 roky a omdudcmanka stim nece mit nic společné chtějí smrt skovana který zastává právo žít a pomáhát českému lidu ... jsem čech a jako čech umřu za správnou věc ...
24. 3. 2016 12:58
Bezmozek
Mirda: Kolik zahynulo lidí ve válkách pod vlajkou NATO kde se angažovala i Česká republika? Myslím, že jich bylo více než 30 (Brusel) nebo 200 (Paříž). Bylo jich tisíce! Taky šlo o někoho děti, manželky, syny apod.! Jsou to taky lidé jako my. Ikdyž ty se svým nacistickým vyhlaďovacím uvažováním styl Conflict88-Hnídek-Ortel asi normální člověk nebudeš. Kdyby se NATO i RUSÁCI nesrali do těchto zemí tak sem přijde pár tisíc migrantů ročně. Máte co jste chtěli. A přeji Vám ať příště jde i o vaše děti, manželky, vaše střechy nad hlavou, vaše domovy...
24. 3. 2016 08:19
Mirda
NATO jsem NIKDY nepodporoval, do EU jsem nechtěl, Iráčany ani Lybijce ani Syřany jsem nezabíjel a ani jejich zabíjení nijak nepodoporoval. Kde jste byli, když USA ničily Srbsko? To jste nekřičeli, bylo vám to jedno. Teď najednou máte svědomí empatii? Havlisti jak má být. Nemáš reálnou zkušenost s těmi lidmi, nevíš KDO TO JE. Do svého baráku ke své rodině bys je pustil? Krmil je ze svého, nechal je demolovat tvůj majetek, znásilňovat ženu, děti? Bylo by pro tebe těch 30 zabitých "plivnutím" pokud by mezi nimi byl tvůj bratr, sestra, syn,dcera? TO ONI píchají do vosího hnízda, Evropa je přijala, toto má být vděk? Jak říkáš, každý má právo se bránit, s tím souhlasím, proto, až nalezou sem, tak jsem ochotný udělat MNOHEM víc, než tady diskutovat. Až zde bude válka, neutečeš,protože nebude kam utýct. Jo mohl bys to zkusit třeba v Africe, na Pobřeží Slonoviny, nebo v Pakistánu jsou zřejmě velmi vstřícní lidi, dají ti tam všechno co jen chceš, protože jsi přece "běženec"... Přiměřenou obranou myslíš co? Petice a demonstrace?
23. 3. 2016 12:52
Bezmozek
Ještě dodatek. Byl jsem proti vstupu do NATO i EU. Válku nepodporuji, ale přiměřené obraně se nedivím. Až mi zde budou NATO + RUSÁCI zabíjet mé známé, rodinu, bombardovat střechu nad hlavou budu postupovat stejně.
23. 3. 2016 12:46
Bezmozek
Mirda: Já je sem tahám? Jde vidět, že fandům Ortela-Hnídka mozeček opravdu chybí. Ti lidé utíkají ze zemí kde byla či je válka. Ta válka, kterou podporují nejen Rusáci, ale i USA a NATO s přispěním České republiky. Takže, když jim zabíjíte příbuzné, ničíte domovy a vše ostatní tak se starejte. A ne, že jako bezmozci ORTEL a spol. jim budete házet klacky pod nohy. Vše souvisí se vším. Píchate do vosího hnízda a pak zde máme Paříž, nyní Brusel, příště třeba Praha? Každý člověk má právo se bránit. Kolik lidí zahynulo ve válkách, na kterých se ČR taky podílela? Těch 30 mrtvých v Bruselu je jen plivnutím... A já se jim nedivím. Takže se dál serte pod vlajkou NATO do zemí po kterých je vám hovno a bude válečnou zóna brzy i zde.
23. 3. 2016 07:01
Mirda
Te neni muj problém, bezmozku, vy je zde chcete, taháte je sem, tak se o ně starejte, vytvořte si pro ně pracovní místa, můžou sázet lesy například .
22. 3. 2016 12:07
Bezmozek
Mirda: Tak je všechny zaměstnej.
22. 3. 2016 08:38
Mirda
Kdo prchal z ČSSR po roce 1968, ten musel na západě PRACOVAT, musel něco umět, něco dokázat, musel být přínosem hostitelské zemi. Že nějaký nekvalifikovaný nýmand, případně zločinec, by si tam hnil na socjálních dávkách, beztrestně znásilňoval, dožadoval se priviligeií, to asi těžko. Velice rychle by skončil. Co se týče "obyčejných" to jest nemajetných Židů, kteří prchali před Němci do GB, nebo USA, zjistěte si, že tito lidé pracovali i 16h denně ve zbrojovkách a byli vděční za azyl, zatímco "chudáčci" afričtí a perští "imigranti" mladí zdraví silní odpočatí si nalezou do Evropy vynucovat si výhody pro sebe na úkor Evropanů. Kolik z nich pracuje? Pár desítek? Ti lidé z naprosté většiny NIC neumí, nemají žádný reálný přinos hostitelským zemím. Až bude na evropských hranicích pořádná kontrola, která na základě dokladů zjistí, kdo vlastně sem odkud leze, tak váleční uprchlíci ať jsou příjmáni po dobu války v jejich zemi. Sociální výhody jedině pro ženy s malými dětmi a staré lidi. Ostatní v produktivním věku všichni bez výjimky do pracovního procesu, neexistuje, aby se mladý zdravý chlap povaloval a nechal se živit zemí, kam utekl. Kdo nemá doklad totožnosti, ihned vrácen. Není žádný pořádek v tomto, kdejaká verbež se do Evropy stahuje jak se jí zamane, nikoho nezajímá odkud a kdo to vlastně je, tak nám tady nepodsouvejte ty vaše sluničkové teorie o chudácích uprchlících a cosi o naší vině.
21. 3. 2016 12:56
Emil Nádeníček
2.světovou válku jsem si vyhráli asi taky sami.
Těžko se země jako Sýrie, Afghánistán apod mohou bránit, když si na jejich uzemí dělá válečnou zónu Rusko, nebo USA a NATO s přispěním ČR. Takže přesila.
Takže migranty přijímat musíme! Je i naší vinou, že jsou ve sračkách!

Přejít na stránku:[1] 2 3 4   >>

 Přidej nový komentář: 
Jméno:  
Text:
Opište  

<< Zpět na seznam kapel


TOPlist